2013. június 24., hétfő

Nem vagyok szomorú...

....,csak Erzsinél olvastam az utolsó bejegyzését, és ott az utolsó mondata, anyukájának szólt! Nekem összeszorult a torkom, könnyes lett a szemem, én is úgy mondanák valamit a gyerekekről anyukámnak, őt én nem anyának hívtam, mint engem a gyerekek, hanem anyucinak... Olyan hosszú ideje nincs velem, több mint 13 éve. Olyan sok idő....


Kezdünk amúgy belerázódni a nyári szünetbe. Már tervezem a napot, hogy segítsenek a gyerekek is közben, ma már jobb idő is van, de elriaszt a 16-18 fok amit ígérnek az elkövetkező pár napra.:-O
Szerdán beiratkozunk Mesivel a gimibe, és hivatalosan is oda fog járni.:-)))
Közben apróságoknak örülök, hogy úgy kisuvickoltam ma reggel a hűtőt, hogy újkorában(nem most volt) sem volt ilyen tiszta.:-)
Szombaton este szalonnát sütöttünk. Galád módon Csengét kizártuk a buliból, fáradt volt, meleg is volt, így kicsit később kezdtük el a sütést. Ami nagyon jó volt, meg utána esti medencézés volt, még én is, aki nem vagyok egy vizipaci, élveztem.:-) De az az invázió amikor szó szerint elleptek a szúnyogok, az borzasztó volt, és a lakásba is bemenekültek.:-( Vasárnap elmentem riasztóért, a két nagy bolt tök üres volt! Egyikben mondták, hogy két nap alatt három éves mennyiség fogyott el.:-O Hihetetlen...


Megcsináltam a heti menüt újra, jobb így...meg a gyerekek is jobban szeretik, ha tudják mi lesz az ebéd!
Mai biggyesztés, paprikás krumpli lesz. És remélem megérett a koviubi már hozzá.
 

8 megjegyzés:

  1. Az fincsi lehetett,az az eset!!!!
    A szúnyogok borzasztóak.:( Mondják is,hogy az idén töménytelen van,engem meg imádnak.:(
    Nekem nagyon bevált a VAPE neonzöld,biós spricni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami hasonló van nekünk is, én csak azt utálom, ha megcsípnek, utána napokig viszket a helye!:-(

      Törlés
  2. Veled könnyezek :(
    Nekem is hiányzik az én Anyukám, de pont tegnap magyaráztam Kristófnak ismét, hogy a Mami (=Anya) mindig velünk van, ő vigyáz rá is, rám is, Imolára is. Ő meg édesen megjegyezte, hogy a Papára is :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szktam mondani, Mesi annyi idős volt mint most Csenge mikor elment, Dáviddal éppen terhes voltam...mesélek én is, de nem volt vele sok kapcsolatuk, így nehéz nekik elképzelni, nagyon!:-(
      Vigyáz a Papára is...tudom, tudom!((()))

      Törlés
  3. Édesanyám 25 évvel ezelőtt ment el.
    Még most is hallom magamban amint mondja nekem:
    Tudod, édes kislányom csak azt sajnálom, hogy nem élhetem meg az unokáim születését, én már soha nem lehetek nagymama...
    :(
    Legszívesebben akkor rögtön szültem volna (18 évesen)
    A lányoknak sokat mesélek róla, csakúgy mint az apai nagyanyjukról.


    Szalonnasütés, Nyami!
    Zsófikám emlegette pont szombaton, miközben kint a kertben bográcsoztunk, hogy ő úgy enne olyan pálcikás húst, amit sötétben kell csinálni...
    :D Látszik mennyire tapasztalt szalonnasütő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 25 év????Nekem egyszer azt mondta anyukám a kórházban, hogy csak azt sajnálja hogy olyan tiszavirág élete volt!:-(


      Pálcikás hús sem rossz!:-))))

      Törlés
  4. Anikó, nagyon sajnálom, ha fájdalmas érzéseket keltett benned a bejegyzésem. Bár emlékszem, hogy egyszer régebben írtad, hogy sajnos nem él már az anyukád, nem gondoltam, hogy ilyen eleven sebet téphet fel az én aprócska üzenetem!
    Együtt érzek veled, és bár többször kritizálom az idősebb nemzedéket, tudom, hogy mekkora áldás, hogy még velünk vannak, és milyen fájó, ha már elmentek!
    A szúnyogokból ezek szerint nektek is kijutott, ma mondta a patikusnő (mikor a második üveg rázókeveréket vettem), hogy ezek fertőzött dögök, ha allergiás reakciót vált ki a csípés, érdemes kalciumot is beszedni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne sajnáld, nem miattad van, csak éppen úgy szíven talált! És reálisan gondolkozom, sok lenne a konfliktus közöttünk is, de inkább az a kapocs hiányzik ami az anya égy gyermeke között van, de az nagyon!!!

      Törlés