2013. június 22., szombat

Mindig is...

...szerettek a szúnyogok ennivalónak nézni. Ha utálok valamit, az  a szúnyog csípés! Irtották őket a napokban. Addig észre sem vettem őket, de most még a tűző napra is kijönnek, hogy engem csemegézzenek.:-(((( Rengeteg van, elviselhetetlenek...Utálom őket!:-(

Ma Zsolti fogott egy halacskát, megsütöttem krumplival és hagymával ágyazva.:-)
És csokis meggyes piskóta lett a nasi. Ázik az utolsó adag eper lekvárnak, szörpnek való, ennek már igazán jó íze van!:-) Anyósom szedte nekünk a barátnőjénél. Még meggyet szeretnék eltenni, fagyasztva és kompótnak. És persze várom  a sárgabarackot, kicsit pöttyösek a jég miatt, de van a fán.

Ja és több mint két hete ázik a dió likőrnek való zöld dió, ugye aki szokott csinálni, elrakta már???:-)))

6 megjegyzés:

  1. Itt is rengeteg a szúnyog. Már ki sem látszunk a piros pöttyök alól! Egyszerűen utálom őket!

    VálaszTörlés
  2. Két rendőr pecázik.
    - Te komám! Mennyi az idő?
    - Hát még a szúnyog!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Atyafipecát szoktad olvasni???

      Törlés
    2. Nem ismertem eddig. Most belekukkantottam. Jóóóó! Köszönet a tippért! :)

      Törlés