2013. június 5., szerda

időjárás

Bár érzem mindenki kerüli  témát, de érzem azt is, hogy  mindenki várja már az igazán jó időt. Este már plédbe csavarva vagyunk a kanapén, vagy a pulcsi előrébb van a polcon, mit a rövid újjú póló. Zsolti optimista, én is...:-))) Felállította a medencét, nem egy nagy, hamar melegedne, ha.....sütne nap, de jelen pillanatban esik bele az eső.:-( Én lábam fázik, és erősen gondolkodom, hogy most milyen jólesne, egy pohár vörösbor. (de még valószínű, mennem kell a kocsiért..)
Sokat gondolok a Duna mellett élőkre, mi nem közvetlen mellette vagyunk, de nővéremék igen. És most van munka bőven a víz mellett! És szerepel a mobil gát is Szentendrén, ha kibírja, akkor lesz itt ünneplés, ha nem akkor...mindenki el tudja képzelni.:-))))))
Magán vélemény az az, hogy mehetett volna máshova is a pénz, de tudjuk honnan jön, mármint a pénz, és azok meg azt szeretnék, még több turista legyen a gáton..;-)

Azért sem fűtünk, este a fürdőben még azért bekapcsolom a hősugárzót!
Mai biggyesztés, bab leves, és palacsinta, túrós és kakaós.:-)

9 megjegyzés:

  1. Tök jó, hogy Zsolt ennyire előrelátó volt és kirakta a medencét...
    -így legalább vízzel nem kell majd feltöltenetek, megtelik magától is pár nap alatt!
    ;)

    Nálunk is palacsinta lesz.
    Tésztája már bekeverve, már csak a csajokra várok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hirtelen nem tudtam, ki ez a szépség a képen!:-) Nagyon jó fotó!!

      Na igen, legalább tölti az eső! De kérem, már június van!!!:-)

      És nálatok is olyan hamar fogy a palacsinta mint nálunk? Egy fél túrós néz velem szemben csak..:-D

      Törlés
  2. Tartok tőle,kemény egy próba lesz. Rémisztően sok a víz fentebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és sokáig elhúzódó, majd a takarítás. És az utolsó pár évben, rengeteg új ház épült az ártérben.:-((

      Törlés
  3. Én bizony a napokban begyújtottam, igaz nekünk egy kis fatüzelésű kályhánk van amiben ilyenkor a vékony ágakat, papírhulladékot eltüzelgetem, temperálásnak jó, ettől a kedvünk is jobb :).
    Én is szívesen ennék palacsintát, most cicegét sütöttem, férjem meg a gyerekek nagyon szeretik ezt is.
    Szép estét!
    Eszter'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan kis kályhába, biza én is begyújtanák, de gázzal felesleges fűteni..:-(
      Cicege, cicege....kérleg segíts mi az? Krumplibaba, vagy alma sütve palacsinta tésztában, fahéjassan?

      Nektek is szép estét Eszter!:-)

      Törlés
  4. Mi inkább dupla réteget veszünk magunkra,másnak is mondom, júniusban fűteni....lehet, hogy zsugori vagyok, de ezen lehet spórolni:)

    VálaszTörlés
  5. Nálunk nincs víz, de Passaut láttuk a nagy áradás közben. Siralmas látvány. És Magyarországon híre- hamva sem volt 2002-ben az itteni óriási árvíznek. Volt, de nem pusztított. Európában az legjobb az árvizi védekezés otthon. Bár most nem mindennapi helyzetre kell felkészülni!

    VálaszTörlés
  6. Remélem, minden ok lesz a mobilgáttal nálatok és a nővéredéknél is.
    Palacsinta nálunk is nagyon fogy, minden héten sütni kell. De nálunk a kakaós fogy nagyon... :-))

    VálaszTörlés