2013. június 18., kedd

Nyári szünet kezdete..

..én a konyhában, mint egy folyamatosan főző, mosogató, pakoló, vásárló anya..
Rájöttem sok poharunk van, 18-at számoltam össze délben, ami elől volt!
A medence vize olyan meleg, hogy már meg sem kell szokni.:-)
Ma a festékeket is megvettük a szobákba, és a karnist is. Na az kész vagyon...:-(
Úgyhogy haladunk lassan, lassan a szobával szerintem nagyon jó lesz!:-)
Csenge alig akar elaludni este.:-( Meleg van a szobában is, de hogy 10 kor még nem alszik, és reggel 7-kor fent van már, majd folyamatos pörgés, hogy bírja???(én nehezen)

Mai biggyesztés, tojás leves, és mindent bele spagetti, ami volt a hűtőbe.:-)

7 megjegyzés:

  1. Jaj, de nem szeretem ezt a meleget!
    Biggyesztés nálunk - sokfűszeres, pikáns csirkecombok grillezve, paradicsomsaláta zöld fűszernövényekkel, valamint cseresznyelekváros palacsinta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most azért cseréltem volna ebédet!:-) Palacsinta?????HMMMMMMM:-))))
      Holnap kell sütnöm!

      Törlés
    2. Csak 8 darabot sütöttem, 250 ml tejből. Elég volt ennyi így este, a combocskák mellé. A cseresznyelekvár fölé megy mindig egy lehelletnyi kakaó is.

      Törlés
    3. Jól van...amúgy is éhes vagyok, és a cseresznye lekvár ott csücsül a hűtőben, de nem állok neki sütni;-)...8 db? Hát nem egy nagycsalásos kiszererelés, én 1 kg lisztből sütök mostanában...jó, nem vacsira, hanem ebédre és az még vacsira is van.

      Törlés
  2. Mennyi energia van ezekben a lurkókban!Kendus éjszaka átjött a szobánkba és úgy izzadt, mint a kacsa(egy ujjatlan body volt rajta.)Este nálunk is nehezen megy az elalvás.Ma siekrült 21.15-kor már kijönnöm a szobájából. Juhhhééé:)

    VálaszTörlés
  3. -Mindenkinek saját pohara van egy tálcán és nem veszünk elő újat! tilos!:)
    -Elalvás, nekem könnyen megy Anna- Petivel, Flórának nehezebben -sokkal.

    VálaszTörlés
  4. "Csak" 12 napi használtra szánt poharunk van. Nekem egy, egy adott helyen, a többiek folyamatosan újat vesznek elő. Van, hogy nincs már a szekrényben. És csak 3-an lakunk a lakásban! :-))

    VálaszTörlés