2013. június 20., csütörtök

Első évzáró...

...nélkülem. Nem mentem el ma az év záróra. Fiúk szépen hazahozták a bizonyítványt nélkülem is.:-) Amúgy nem panaszkodom, mert négyes átlagban teljesített mindenki, az meg ugye nem olyan rossz, átlagban, nem?:-)))

Kész a szoba a fiúknál, juhéjjjj, nem mondom meg, hogy hol fojt az izzadság is, mert úrilány vagyok!:-DDDD
Aztán év záron, beborult esett az eső végig, mármint szemerkélt, na az éppen annyira volt elég, hogy az amúgy is meleget még elviselhetettlenebbé tette, a jó kis pára...:-(
De ugye nem panaszkodunk, mert nyár van...és az meg, hogy meleg van, csak jó alkalom medencézni, fagyizni, hideg szörpit kortyolgatni....mindezt egy kisméretű, cica lánnyal.
De azért nem csak móka és kacagás volt ma.
Ha valaki megmagyarázná nekem, úgy általában, miért nem lehet valamit praktikusan és jól megcsinálni. Félreértés ne essék, de ezt is biztos férfi találta ki, mármint a karnist! Én szeretem a férfiakat, de hogy ők hiszik azt, hogy egy gyenge csavar majd megfog egy dupla rúddal rendelkező karnist, függönyöstül, az holt ziher! Én nem tudom, de talán kettő csavar talán megfogná, akkor mi a csudáért nem lehetett kettő helyet csinálni neki, és a végén az a dísz valami, talán csak egy centivel kellett volna jobban mélyíteni, és akkor ott is marad nem ugrik le minden húzásnál.:-@ Hálónkba már fel sem rakom.:-( Mindezt 9000ft-ért.:-((( Mi lenne, ha esetleg jól meg lenne valami csinálva??????

Ma jó kis zöldség leves lett csinálva, és a melegre való tekintettel tésztát főztem, ja nem is, mert Mesi főzte ki, azt tett rá mindenki mit akart. De hallottam az élcelődésből bedobnának már egy kis húst is a hasukba...:-))))

2 megjegyzés:

  1. Anikó mi seprűnyélből csináltunk függönykarnist és olyan szép lett. Pár száz forint volt és sokkal jobban tart, mint az ilyen amit írtál. Sajnos először mi is hasonlót vettünk mint ti, hát agyrém volt.

    VálaszTörlés
  2. Már én is gondolkoztam hasonlón...de azért komolyan jópofák, hogy ilyet árulnak, ők szerintem soha nem tették fel.:-)

    VálaszTörlés