2013. június 19., szerda

Így ki lehet bírni...

....még vizes a fürdőruha rajtam, most nyeltem le az éppen készen levő, utolsó adag bodza szörpöt, jó hideg szódával.:-)
Most a gyerekek mennek a medencébe...rám éppen a ventilátor fúj hűvös levegőt, ki van nyitva  a kanapé, lent alszanak a fiúk, de remélem holnap felszámolom a rumlit már, mert olyan káosz van, hogy csuda.:-) De szép lesz a fiúk szobája.

Biggyesztés, ma petrezselymes krumpli volt, rántott sajttal. És sok, sok palacsinta, túrós és kakaós, és elfelejtettem lekvárosat csinálni..:-(

8 megjegyzés:

  1. Ez fincsi!!!!!Fürdő és kaja együtt::)
    Küldenél nekem egy emilt a kekcinkekukacindamail.hu-ra?Köszi!

    VálaszTörlés
  2. Ma te küldhetted volna nekem a vacsit. Mi ma pizzáztunk és kókuszos barna sütit készítek.

    VálaszTörlés
  3. Tavaly a legnagyobb kánikulában kezdtük el a lányok szobáját. azt az egy hetet soha nem fogom elfelejteni...
    Így könnyebb lett volna elviselnem, bár akkor nem tudom ki festett volna.
    ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem szabadott festeni, pedig csináltam volna,de Zsolti szerette volna csinálni, így hagytam.:-)))Éppen fordítva is kipróbálnám egyszer, ha nem én takarítanék..:-))))

      Törlés
  4. Haha, tavaly nyáron több héten át újítottunk fel, rendeztünk át és festtettünk négy szobát- már nem is emlékszem csak arra, hogy brutális volt és nagyon örültünk amikor kész lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerre négyet nem vállalnék, bár jobb túl lenni rajta.:-)
      De ma már örülök, hogy nincs nagy rumli...

      Törlés