2014. július 10., csütörtök

ezek..

Arra gondoltam, újra úgy fogom megnyitni, ezt a lapot, mint a legelején. Kis gyomor remegéssel, kis izgalommal, vegyes várakozással. Életemet is megpróbálom úgy. Nem rutinból, nem csak úgy....
Hiszen mennyi minden jót kaptam itt, meg az életben is. És még lehet sok sok jó, itt is, és az életben is.;-)
Bár tudom hála istennek nyár van, uborka szezon. Látszik az olvasottságon. nem mintha annyira nézném, de azért mégis.Ilyenkor kevesebben ülnek a gép elé, én is. Sajnos nem tudom azt csinálni amit szeretnék. De ki kell hoznom ebből amit lehet.

Rájöttem miért volt csalán kiütésem. Tépkedtem a paradicsom levelét, hogy jobban érje a nap a fürtöket. Na és ez váltott ki allergiát nálam.

Kár, hogy nem írhatom le mennyire kiakasztanak a gyerekeim.;-) Mert miattam lettek ilyen, kis mosolygós, kedves, sokat olvasott, segítőkész, édes kamaszok! jajaajaa, nem is az ellenkezője.:-(

Na ami biztos, a nagyüzemi biggyesztés: maradt borsóleves, és rántott cukkini, rizibizivel.
És igenis mosolygok, mert ma nem engedem hogy a fejfájás győzzön.
Meg amúgy is, legalább egy kicsit nekem is jó lett a vb. Argentína is bekerült a döntőbe.:-)))

8 megjegyzés:

  1. Ó, rajtam meg olyan depresszió van győzöm magam kivakarni. Felhős az idő, időnként esik, lefog. Megértelek. Jók azok a gyermekek, az élet meg velük sosem habos torta, de ennek ellenére megérte őket a világra hozni. S hidd el, gond az mindig lesz, sosem múlik el velük. Csak más.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy megérte? PERSZE, IMÁDOM őket, nagyon nagyon. Ő nélkülük én nem is lennék! Pont így, pont ők...

      Törlés
  2. Igaza van Holdgyöngynek,minden szavával egyetértek!
    Első gondolatom ez volt: NEM MIATTAD lettek ilyenek a gyerekek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JÓ ANYA VAGY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha nem lennél az,fütyülnél az egészre.
    Majd megtermi a gyümölcsét a munkád, csak várni kell rá.Magamról tudom. És " hulló virágszirmok az örömök"---Reményiktől.
    Tudom, még mindig a bőrömön érzem,hogy nehéz az anyaság......Puszillak!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mamka!!!!Mindig megnyugszom, ha nálam tapasztaltabbak írnak.((()))

      Törlés
  3. Gratulálok az argentinoknak. :) De vasárnap mindent bevetünk ellenük remélem. ;)

    Az írtad nálam, hogy elküldted a címedet, de nem kaptam tőled mailt. Megteszed, hogy megnézed, hátha rossz helyre ment? pinter pont diana kukac mailbox pont hu Ide szeretném. :) Köszi. :)))
    És még valami: ne rágd magad mindenen, nem az oka vagy, hanem csak épp Te vagy az, aki a legjobban "elszenvedi" azokat a változásokat, amik most történnek a gyerekekkel. Megtettél és megteszel minden helyzetben minden tőled telhetőt. :) És az elég. Még akkor is, ha most úgy érzed, hogy nem. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, erre az emailcímre küldtem, de újra küldtem, köszi.:-)

      Köszönöm a biztatást!((()))

      Törlés
  4. Nálunk is rántott cukkini volt ma. :-) Meg tegnap is, mert mi Borival imádjuk...
    Akkor vasárnap nem együtt nézzük a meccset, mert én a németeknek szurkolok. :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézzük együtt, csak nem egynek drukkolunk.:-)))))

      Törlés