2014. július 11., péntek

Szép hétvégét!:-)

Höhö...már kimostam a mélyhűtőt. Hála a hajszárítónak, hamar leolvad a jég.;-)
Találtam benne jó sok gombát, meg egy kis halat, és elrejtve egy kis gyümölcsöt is.:-) Hús nem sok van benne, bár el sem férne...:-)
Így ma gombából eszkábálok valami biggyesztést! Meg azon gondolkodtam sütni kellene valamit. De mit? Én rácsos linzert sütnék, de a csoki imádóknak????

Fiúk már bicajoznak, lemennek a Duna partra már a bicikli úton. Izgulok értük, de örülök, hogy feltalálják magukat. Mesi még alszik, mit neki a hajszárító zenéje.;-) Csenge meg kint tesz vesz...

És ünnepélyesen fogadom, kisdobosbecsületszavamra, nem leszek rossz indulatú, pletykás vénasszony. Meglátom majd a másikban a jót, és azt erősítem, nem a hibáit sorolom csak. Hogy aztán rólam mit dumálnak, nem érdekel...

Mindenkinek szép pénteket, jó hétvégét. Süssetek, főzzetek, pihenjetek, szeressetek!:-)(kép: net)
 (kicsit más a látkép már, én így szerettem)

 (Kép:net) Ez meg még régebbi, így még jobban szeretném..:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése