2014. július 4., péntek

Péntek!

Gyönyörű napsütés, szép reggel, szokásos locsolás, mosógép elindítás...péntek! Bosszús vagyok, minden pénteken. Miért érez valaki mindig kényszert, begyújtani a zöld valamit? Maró, erős szag, megfájdul a fejem tőle. Én szeretem a fának a füst szagát, az nem zavar, de ez más...ez erős szag, és sokáig tart..mert ugye nem ég, hanem füstöl a zöld csak.

Tegnap megint naiv voltam, úgy megörültem valakinek, majd jól pofára estem. Csoda, hogy nem engedek senkit közel magamhoz?

Amúgy zajlik a nyár. Állandóan ennének, vagy unatkoznak, vagy valahova mennek...vagy jönnek...Jól van ez így. :-)

Mai biggyesztés lecsó, de valami mást is kell csinálni, mert Mesi nem szereti.

6 megjegyzés:

  1. Nálunk is lecsó volt tegnap, nagyon szeretjük.♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is, Csenge az előbb kétszer evett belőle.:-)

      Törlés
  2. Hogy van ez a közel engedek valakit, aztán másképpen sül el?
    Sosem értem, amikor velem történik...
    Mesélj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 30 éve ismerjük egymást, ő volt az első legjobb barátnőm, felnőttnek közös szálon futott az életünk, férjeink jól kijöttek egymással. Volt sok közös szép nap, nyaralás, karácsony, szilveszter...fél év után találkoztunk, hűvös közöny fogadott. Pedig én úgy megörültem neki. :-( Nem értem..:-(((

      Törlés
    2. Lehetett az pillanatnyi rosszkedv, utóhatása valamilyen korábbi bosszúságnak, ami aznap érte, vagy fejfájás. Bármi. Azért a 30 év az 30 év, nem egy pillanat.

      Törlés
    3. Hát nem tudom, küldtem egy sms-t is, semmi válasz. Van előzmény, talán a két kamaszlányunkból...vagyis inkább Mesi...nem tudom, jó lenne tudni.

      Törlés