2014. július 27., vasárnap

Jó...volt!:-)

Nekem vannak a legjobb olvasóim, írtam már?:-)))
Köszönöm a névnapi jókívánságokat! Mint már írtam, talán négyszer is, ilyenkor inkább Bencét ünnepeljük, aki idén 13 éves lett, és 44-es lába!:-DDDDD
De, ma megvettem magamnak a kosarat, amit múltkor kinéztem, és ha nem is azt a szőnyeget amit kinéztem, de hasonló jót, a fürdőszobába.

Hogy milyen volt a nyaralás? Én szememmel nézve, jó, nagyon jó...
Volt finom kávé, Zsolti istenien főzte nekem. Volt sok hullámzás, mintha  a tengerparton lettünk volna. Volt finom csapolt sör, volt, hogy délután ledőltem a sátorba, keresztrejtvényt!!! fejtettem, olvastam, és olvastam!!!, főztem, milánóit, volt halacska sütve, és nem maradhatott ki a lecsó sem, ami Csenge szerint isteni lett. Voltam villámhárító, voltam szenvedő alanya is, volt nagyon jó...jó sok fagyival és dinnyével. Volt csónakázás, volt matracon hullámzás, úszás, napozás!!!!, Csenge vigasztalás, együtt nevetés, megfigyelés... most erről nem írok. Volt hazagondolás...volt napfelkelte nézés, na az olyan akku töltős volt. Volt simi, meg sajnálás, mikor az egyik menne császkálni, a másik nem...majd sajnálni, akinek éppen nem volt jó...

Nézni, milyen nagyok már..a legkisebb ugrifüles is, ment az animátor barátosnővel, akit nagyon megszeretett. Csenge volt a legkisebb gyerek velük, nem is bírta  a tempót mindig 10 évesekkel..de ment, hősiesen.:-) Már nem mindig kellettem, sőt...láttam jó lesz az oviban neki. Fura volt. Megint más nyaralás mint tavaly, de jó volt!  Mert együtt voltunk, és voltak olyan pillanatok, mikor mind a hatan egyre gondoltunk, együtt éreztünk....



2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök Anikó, hogy ilyen jól sikerült a nyaralás, eszembe voltál többször a héten :)))! Nagyon jót tettek neked ezek a napok, annyira felszabadultan nevetsz az egyik fotón :), jó volt látni...Végül utólag ugyan, de boldogságos névnapot kívánok Neked és azt, ha nem is a napján :), de legyen egy szép napod holnap is :)! Ölellek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szép nap volt, csak elgondolkodtató..:-) Köszönöm((()))

      Törlés