2014. július 7., hétfő

Megint..

Megint egy másik két hét lesz. Ez sem jó, de most jó.., nem lesz egy darabig. Vagyis de, remélem, két hét múlva megyünk 6 napra Balatonra. Oda ahova két éve járunk, sátor, egy méterre a Balcsitól..Jó lesz kicsit kimozdulni.
Mostanában hülye anya vagyok. Tegnap beszélgettünk a barátainkkal, ők még itt vannak nekünk, jóban, rosszban. Egy évben négyszer találkozunk kb. De olyan jó velük, minden olyan természetes. És akkor azokat a szavakat hallottam vissza, mint amit írni szoktatok, pontosan ugyanazokat!:-))))
Akkor döbbentem rá, hogy mostanában mindig csak a rosszat látom,á, most nem sorolom...azért nem olyan rossz fejek a gyerekeim, sőt!:-))))

Nem találtam ki még a menüt a hétre, ma el kellene mennem, postára, vásárolni...főzni is kell...nem baj majd lassan, lassan..
Amúgy állandóan hipochonder vagyok mostanában. Vagyis nem, nem kitalálom, hanem ténylegesen bajom van, hol ez, hol az, jelenleg este egész testemen csalán kiütés, vakaródzok mint  az a bizonyos kutya, reggel, meg semmi...most találgatom mitől lehetett. Volt két napig, migrénem...már így lesz?? Majd én is csak nyafogni fogok lassan..:-DDD (mondjuk tudom az okát)

2 megjegyzés:

  1. Az Enyim is meg van bolondulva mostanában, lehet a levegőben van valami, majdcsak elmúlik. Én is hipochonder vagyok, tegnap pl. egész délután aludtam, utána meg tekertünk a Nagyfiúval vagy 13 km-t, ami nagyon jól esett. Itt fáj, ott fáj, magas a vérnyomás. stb. de sebaj, ez is lemúlik majd. Elvégre itt van a nyár, a Balaton vár (minket meg Miskolc) Hurrá! :-DD

    VálaszTörlés