2015. március 1., vasárnap

Én??????

Képzeljétek filmeket nézek mostanában. Én??? De igen, jó közben, anya kapcsold fel a villanyt, eztmegaztkérek, csak gyorsan leötömasütitcsokival...:-D
DE nézek!:-) Halálra röhögtem magam a Női szervek egyes jelenetén, jó film ....lehetne, ha nem lenne benne ennyire sok trágár szöveg, és a sok gyilkolászás, de gondolom ez kellett hozzá, hogy  a férfiak is megnézzék.:-)
Most végigszenvedtem a 50 árnyalatot...hát nekem, nem tetszett, iszonyú vontatott semmitmondó volt. Nem olvastam a könyvet.
És most megyek megcsinálom a Nellinél olvasott, 10 perces fánkot.
Ad1, hol van már a tegnapi kuglóf.
Ad2, addig sem kell föcit tanulnom..:-)))))))

Biggyesztés: húsleves, tejben sült csirke, krumplipürével.

2 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!
    Milyen lett a fánk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nelli! Nagyon finom lett, és ma reggel is, még finom puha a maradék!:-) Köszi

      Törlés