2015. március 12., csütörtök

Majd....

Annyit jár az agyam mostanában a jövőn. Közeljövőről is, távolabbiról is. Azt hiszem nem döntöttem rosszul mikor suli mellett döntöttem. Még ha, van egy kis kétség hátul, ott ahol a kis ördög lakik, hogy elég vicces 40, lassan 41 évesen, azt csinálnom, félig meddig, amit 16 éves koromban kellett volna. Ha nagyon optimistán nézem, akkor 44-45 éves leszek ha már talán szakmám is lesz és pálya kezdő lehetek. HA...azt csinálom majd amit tanulok. Kevés a valószínűsége, de ez a lehetőség is benne van.
Néha megkérdezem, mit fognak az osztálytársaim csinálni, ha végeztek, egyáltalán minek kezdték el a sulit. Érdekes volt  hallani, volt aki "csak úgy" tanul, valaki betegsége miatt, nem akar szellemileg leépülni, így tanul. Van aki tudja, hogy nem fogja befejezni a gimit, mert jövő nyáron végleg a Kanári-szigetekre költöznek, ahogy mondta, vissza sem néz majd erre..van akinek fogalma sincs miért csinálja, van aki, mint én, tovább szeretne tanulni, és persze van, aki csak a diák igazolványért jár (ez komoly).
De azt tudom, kell kezdenem valamit magammal, mivel sajnos anyagilag sem engedhetjük meg magunknak hogy itthon "üdüljek", és ha kirepülnek a gyerekek majd, lassan lassan...jó lenne valami olyat csinálni, amit szeretnék. Ha reálisan gondolkozom, tudom, ez szinte lehetetlen, mert tegye fel a kezét, aki most, vagy a jövőben, olyat dolgozik, ami 100% -ig szeretet csinálni, és anyagilag is megéri.
Ha nem reálisan gondolkodom, egyre jobban idősekkel foglalkoznék, segítenék neki. Ápolni nem tudnám őket, de segíteni nagyon szeretnék neki. Most ezt látom erősebb szálnak, mit a pedagógiai asszisztens képzést, nem nagyon látom megbecsülni a pedagógia asszisztenseket. Időseket meg szívesen hallgatnám egyre jobban ahogy öregszem.

De azért a mának is élek..:-) Tanulok kicsit még, hiszen matek doga mára tolódott, meg lesz fizika doga is.:-)
Kimostam lent a függönyöket, felrakom, meg biggyesztés is lesz: betű leves és krumplis tészta.

11 megjegyzés:

  1. Szociális munkásként csinálhatod az idősgondozást, nálunk a családsegítők és a tanyagondnokok munkája főleg ez és az ebédhordás. Nem tudom van e OKJ-családgondozó képzés, elképzelhető, hogy van, akkor oda kell majd menned érettségi után, vagy ha nincs akkor valamelyik fősulira:) Ezt találtam: http://eletpalya.munka.hu/szakkepesitesek?p_p_id=nppokjkereso_WAR_nppportlet_INSTANCE_czQ6&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=2&_nppokjkereso_WAR_nppportlet_INSTANCE_czQ6_jspPage=%2Fpages%2Ffeorkereso%2Ffeor_view.jsp&_nppokjkereso_WAR_nppportlet_INSTANCE_czQ6_feor4Kod=3511&_nppokjkereso_WAR_nppportlet_INSTANCE_czQ6_feor56Kod=04
    Fizetés- középfokú végzettségel nem sok, diplomával eléfogadható. Nálunk akinek a faluban ilyen munkaköre van, nagyon szeretik, sosem egyhangú, soem egyszerű, inkább nehéz, de szép munka!

    VálaszTörlés
  2. Kendusék ovijában a ped. asszisztenst imádjuk!Csupaszív csajszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem az oviban a pedagógiai asszisztenst, mégis néha azt érzem nincs megbecsülve...

      Törlés
  3. Sajnos, aki ilyen irányultságú, mint te is, szociális szférában tud elhelyezkedni, ami nagyon szép és jó, de megfizetve az biztos, hogy nincs. Én is nagyon szerettem mindig a munkámat, de megélhetésnek sem az óvónői fizetés, sem a mostani nem elég. Persze azért van ennél rosszabb is. A lényeg, hogy tanulj, amíg lehetőséged van rá, mert az sosem árt. Sok sikert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel vezérigazgató már nem lehetek;-) , így ez lesz, bár a jövőbe én sem láthatok!:-))))

      Törlés
  4. Csak csendben és halkan felteszem a kezem.. mert szeretem is, és meg is vagyok fizetve. Kívánom, hogy Te is megtaláld azt, amiben majd jól érzed magad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt is tanultad Dius? Amúgy van biztos olyan , aki szereti és meg is van fizetve, de azért nem ez a jellemző szerintem. Persze annak kifejezetten örülök hogy neked sikerült:-)

      Törlés
    2. Nem ezt, de valami hasonlót. :) Ez jobb, mintha az eredeti szakmámban dolgoznék, abba belegárgyulnék rövid úton szerintem. :)

      Törlés
  5. Én tényleg azt csinálom, amit tanultam az egyetemen. Szeretem is és meg is vagyok érte fizetve. Szóval hajrá, van remény ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ilyen! De egyetemig nem fogok elmenni, több oka van!:-)

      Törlés