2015. március 9., hétfő

Végre hétfő!

Igen, jól írtam...
Nálunk a hétvége nem az a klasszikus sohasem. DE mindig vágyunk rá, mi szülők!
Mert azt gondoljuk mai napig, hogy majd úgy fog zajlani, mint klasszikusan, majdnem mindenhol. Pl vasárnap; délelőtt főzés, sütés, finom ebéd, majd egy kis pihenés a kanapén, vagy film nézés, vagy olvasni, vagy azt csinálni, ami pihentet délután, hiszen hétköznap, ezt nem lehet.
HELYETTE: ebédig még csak csak, klasszikus. Majd jön az ebéd, három kamasz flegma beszólása, miért én terítsek, miért nem a másik, majd valaki megsértődik, közben egyfolytában a legkisebb kommentál mindent, szó szerint mindent!
Ha a csillagok úgy állnak akkor, ezt a helyzetet, valamelyikünk oldja, így általában eltelik az ebéd,  délután, pihenés helyett szenvedünk kicsit, majd valahogy idegesen eltelik, mert senki nem tanul, én megtenném, de lehetőség sincs rá, mert folyamatosan pakolok, pakolunk Csenge után. Mondom, ha a csillagok úgy állnak nem egyszerre vagyunk idegesek, fáradtak, nyűgösek mi szülők, ha úgy állnak...na tegnap, nem úgy álltak, egyszerre voltunk feszültek nyűgösek,fáradtak..borzalmas nap volt! Ha lenne életradírom, kiradíroznám a napot. Ilyenkor testi tünet is van, a hátam meghúzódott, csillagokat láttam estére, ma pedig semmi..

Szeretem a hétköznapokat!:-)

6 megjegyzés:

  1. A hétvégék többnire nálunk is ilyen feszkósak, bár most nem volt annyira az. A fiúk főleg kint voltak, metszik a fákat. Mivel az idő is szép volt a csajok is sokat voltak kint. Én szombaton mindenkit békénhagyok, tanulni vasárnap KELL, de akkor nincs tv sem. 4 körülre már végzünk általában, utána megint lehet játszani, lazulni, én futni megyek és vagy porszívózom:) Most vasárnap meg magyarkodni fogok a városban a lányokkal, mert hétfőn nem lesz suli és nem kell tanulni velük! Remélem az időjárás is támogatja majd az elképzeléseimet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "magyarkodni" ...:-)
      Kicsi helyen sokan vagyunk még metszeni sem tudom elküldeni a fiúkat, vagy én sem tudok a kertben elveszni...:-(

      Törlés
  2. Sajálom...:( Pedig pont azt hinném, kívülállóként, hogy irigylésreméltó egy nagycsaládban egy-egy együtt-töltött hétvége....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak olyan hétvégék ami talán "irigylésre" méltó!:-) De az igazi pihenés nincs!
      Folyamatosan csinálni kell,és már ennyi év után jó lenne, egy kis semmittevés..:-)

      Törlés
  3. Azt alátámasztom, hogy hétvégeken nálunk sincs lazulás és pihenés - sőt húzósabbak mint a hétköznapok (amikor szintén korán kelünk és rohanunk oviba, iskolába). DE szeretek velük lenni, még ha ez ilyenkor munkásabb is mint más napokon - minden nap a maga szépségével :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretek velük lenni, csak fárasztó..:-)

      Törlés