2015. március 3., kedd

hát ezen...

Hogy min akadtam ki tegnap? Hát azon, mint mindig. A hozzá álláson!:-( Káromkodtam, leszidtam, dühömbe, még postára is elküldtem(hihi) és még a fogszabira is elküldtem, délután, egyedül. ..Jó kicsit sajnáltam, mikor a jó meleg szobából kinézve konstatáltam, esik az eső.
DE, csinálta, csak néha fortyogott. Ja ki? Hát a felvételiző. Mert ugyan is, hívtak a vágyott(ja nagyon, semennyire) gimiből, hogy ugyan felesleges szóbeliznie a gyermekemnek, mert pár pont híján nincs meg a 100 pont. Értem én, kell a színvonal és mérges is lehetek, hogy egy nyamvadt ponton, vagyis 7. évvégi  egy jegyen múlt 20 pont, akkor is! Minek magyarázok folyton????:-(
Mindegy, a másik gimi, bár nem a "menőbb" fajta itt....de sokkal szimpatikusabbak a tanárok nekem, remélem oda sikerül bejutnia. Most izgulhatunk...
Persze este már lenyugodtam, reggelre már sajnáltam is Őt. Így megölelgettem, hogy nagyon szeretem, de láthatja, nem csak az én kitalációm ez a hülye pontozós rendszer...


Legalább a nyaralás sikerült, már be is fizettem az ön részt. Komolyan mindegy hova megyünk, csak ne kelljen főznöm.:-)

Ma föci doga lesz. Drukkoljatok!:-)
Gombás tészta lesz a biggyesztés. És sütök kuglófot, viszek a suliba is, mert reklamálnak.:-))))

4 megjegyzés:

  1. Oké, lenyugodtál, ügyet intézni meg szeretnek a gyerekek azon ne aggódj, bírják ha egyedül mehetnek . Biztos pofon volt neki is, hogy oda nem mehet, de ha a másikba felveszik ( remélem igen), akkor hurrá! A kuglóf biztos fantasztikus lesz:) Ügyesen a dolgozatnál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem nem, ez a gyermekem nem olyan, neki büntetés volt ez, hidd el.:-)
      Köszi...köszi..:-)

      Törlés
  2. Drukkolok és igen, a nyaralás akkor pihenés, ha nem kell főzni!

    VálaszTörlés