2010. november 18., csütörtök

Fárasztó napok.

Tegnap rám tört egy kisebb fészekrakás. Nem olyan elsöprő mint vártam de jó volt.:-)
Ablakot pucoltam, olyan szépen sütött a nap. És kimostam a függönyöket is. Majd illatosra vasaltam. A sötétítőket is. Nagyon büszke voltam magamra, egész addig míg nem éreztem hogy nagyon elfáradtam. Hamar mentem aludni, és ahogy nem jött álom a szememre, de mindenem értsd,: MINDENEM:-) fájt, eluralkodott rajtam a félelem. Ugye nem most akar kibújni a kicsi lány? Hogy szülöm akkor meg? Hiszen még WC-re sincs erőm lemenni!!!;-) Na akkor azért nem mosolyogtam.....De kivételesen nagyon jót pihentem, még ha nem is nagyon aludtam. Megfogadtam magamban hogy a mai nagy bevásárlás után, csak a napi házimunkát fogom végezni, Csenge megszületéséig, ami ugye két hét.kb. Semmi nagyobb atrakcióba nem fogok. Kell az erő majd másra!:-)))
Megint eltelt egy hét, holnap újra NST. Mennek nagyon a napok......

2 megjegyzés:

  1. Anikó!Lassíts tényleg egy kicsit!Most már ahogy olvasom mindennel készen vagy, pihenj sokat!Puszi

    VálaszTörlés
  2. Pihenek most már...Köszönöm Nelli!:-)
    Puszi

    VálaszTörlés