2010. november 19., péntek

Ma nagyon ügyes volt a kisasszony! Jó lett az NST, és a uh is. Csak nem értem miért kell a kismamákat, mint ma konkrétan engem, öt órát váratni az orvosra? Persze tudom én hogy nem az orvos hibája, nagyon rendes becsületes orvos! Lehet ezért is vannak nagyon sokan nála. Na mindegy jövőhétre jobban beosztottam az időt.

Sajnos ma elkezdett fájni a torkom, Mesi köhögött egész héten. Lehet elkaptam tőle.:-( Remélem a köhögés kimarad, mert ekkora hassal nem lenne túl jó köhögnöm. És én annyira el tudom húzni a megfázást.
Ma egy kisbarát szülinapjára is megyünk, biztos nagyon jól fogják érezni magukat a gyerekek. Én is ott maradok velük mert nagyon kedves családnál lesz. Velük voltunk Őrségbe pihenni.
És holnap szombat!!!! Juhijjjjjjj:-) Együtt lehetünk!

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy minden rendben volt ma.A hétvégén pihizz, remélem elmúlik majd a torokfájás.Nekem is hosszadalmas szokott lenni.3 hétig is el tudok kínlódni vele.Persze az a baj, hogy én sem pihenek közben.Köszi a gratut!:-)

    VálaszTörlés