2010. november 22., hétfő

Várakozás!:-)

Izgalmas napok vannak előttünk. :-) Teljesen átértékeltem a szülést! Kíváncsi vagyok mi fog megvalósulni a szülőszobába belőle!;-))
Jövőhét szombatra vagyunk a pici lánnyal kiírva. Olyan jó lenne ha akkor születne...
Több okból is. Egyik hogy rettentően meg vagyok fázva.:-( Nem mondom, a mai 100-as papirzsepit kivégeztem. Melegítem az arcom, dupla C-vitamin, méz...Kicsi tea (azért nem sok, mert már kiütést kapok tőle). Remélem egy-két nap és jobban leszek.
De ma megnyugodva hogy a bőrönd(még a bögre sem maradt ki:-))) bepakolva, a mellszívó, és a tartozékok fertőtlenítve, és csak a fogkefe és a papírok hiányoznak a pakkból, meglepődtem. Én csak, max, 3 napra szeretnék a kórházba menni, de a bőrönd tartalma a háromhetes nyaralás nagyságát jelzi!:-o, Jó persze a köntös sok helyet vesz el, a pelusok is....és a többi???:-) Nem baj, remélem lesz londinerem.:-))))
Azért sem jó ez a nátha mert tele vagyunk bacikkal, amit remélem ezzel le is tudunk a télre. Jön a hideg, legalább akkor megfagynak a bacik!;-)
Úgy várom már hogy lássam kicsi Csengénk pofiját, és a nagyokét is mikor meglátják ŐT.:-)

2 megjegyzés: