2010. november 15., hétfő

készülődés...:-)

Gyönyörűen süt a nap. Kicsit talán "túl" gyönyörűen, novemberhez képest!
De azért élvezzük. Tegnap Dobogókőn voltunk. Katiék családjával sétáltunk egy nagyot. Én jólesően elfáradtam a háromkilós puttonyommal a hasamban! :-)
Ma elmentem a cora-ba vásárolni. Két szülinap is lesz most. Egyik egy kis baráté, másik majd jövőhéten családi. Próbáltam jól körbenézni. Ajándékokat is, sok a választék, kevés a minőség. Mikulásra vettem mind a háromnak, apró ajándékot, (vagy nem is annyira apró???) majd kerül mellé egy-egy csokimikulás. Anyósomtól úgyis rengeteg csokit kapnak.
Karácsonyra csak ötletek vannak. Majd talán Zsoltival körbenézünk együtt az ügyben.
Már a fele bevásárlásnál elkezdtem úgy járni mint a kacsa. Fáj a derekam. De hát ez van...azért nem cserélnék senkivel.:-)
Ma viszont eldöntöttem, nem megyek ilyen nagy áruházba többet egyedül vásárolni. Volt egy pillanat mikor azért azt éreztem, jó lenne valakire támaszkodnom.;-)
Hívott is a szülinapos kisbarát anyukája hogy vezetek e még? Mert szívesen segít a gyerek szállításban. De még vezetek, persze csak a környéken, piacra, Lidl-be, vagy az orvoshoz.

Hétvégén bepakoltuk a kórházi motyót a gyerekekkel, és igen lebuktam!!!! Két tábla csokit beraktam a szülőszobai motyóba...Bence szerint addig el fog olvadni a táskámban!:-))) Egyem a pofijukat, mennyire féltik azt a csokit.:-)))) Babahordozóba beraktuk Csenge hazahozós ruhácskáját is. Mesi ragaszkodott egy rugihoz amit ő vett Csengének, én egy kicsit vékonynak találom, de sok réteg lesz rajta és ugye fűtött kocsiba hozzuk haza.
Kiságya is elkészült, Mesi szerint jöhet Csenge baba már.:-) Én azért csak kihúznám decemberig. ,-)
Ma vettem még pelust, mert az fontos lesz egy darabig. Szoptatós teát is megvettem, majd a védőnőhöz megyek jövőhéten a kencék receptjéért.

És annyira elfáradtam a vásárlásba, hogy csak nézek ki a fejemből.......

6 megjegyzés:

  1. Hűha, Anikó, el is hiszem, hogy nem cserélnél senkivel :-)))), nagyon jó, hogy a "finisbe" értetek, mindjárt beköltözik hozzátok egy új kis élet :-))) Sokat gondolok Rád, nagyon jó egészséget és sok örömöt kívánok az egész családnak erre és persze a következő időszakra is. :-))) Múltkor elküldtem Neked az nlc-n a tel.számomat, megkaptad? Várom ám az értesítést és drukkolok továbbra is. Csók: Piroska

    VálaszTörlés
  2. Megkaptam!!!:-)Már írtam is rá! Köszönöm. Nagyon jólesett hogy megadtad a számodat!
    És köszönöm a sok jókívánságot. Sokat gondolok én is Rátok hogy halad a munka.
    Puszi, Anikó
    Jelentkezem mindenképp!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia Anikó!
    Dobogókő csodálatos lehet!:-)
    Mikor nálunk Bazsi született egy barbie babát hozott a Dórinak ajándékba :-), mert éppen akkor azt szeretett volna.
    Pihenj sokat most már!
    Puszi:N.

    VálaszTörlés
  4. Szia Anikó!
    Nagyon izgalmas lehet az élet nálatok mostanság! Mindenki izgatottan várja a kis Csengét :)
    Pihenjél sokat, és vigyázz magadra!
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Aranyosak vagytok lányok nagyon! Olyan jólesik!!!!:-)

    Nelli, Mesinek már Barbi baba nem lehet, mert évek óta nem játszik vele.Kamasz ő már nagyon!;-) Bár lehet hogy a táskából a csokinak nagyon örülne!!!!:-)))))

    VálaszTörlés
  6. Szia Hugi :)
    Hát a csokinak én is örülnék!!!
    Vásárolni meg én is segítettem volna :) ( támogattuk volna egymást ) :)))
    És én igazán cserélnék már veled , de kitartás majd eljön az én időm is!!!
    Puszi

    VálaszTörlés