2011. október 9., vasárnap

10 hónap!:-)

Olyan gyorsan elröppent. Pont tegnap nézegettük az első fotókat Csengéről, majd a videót amikor először fürdettük. Mintha tegnap lett volna.
Most meg mindenhol feláll, néha beüti a kis buksiját (pl. most!:-)Néha megáll már egy-egy pillanatra. Tudatosan pofozkodik;-)..bújik, dumál, élvezi az evészetet. Én meg a vele töltött minden pillanatot. Mikor összebújunk, cicizni, mikor csak én vagyok jó neki...szóval MINDENT!:-)
De ahogy látom nem csak nekem jó vele minden. A gyerekeknek is. Szinte soha nincs olyan pillanat mikor nem bújna valaki hozzá, vagy csattana el egy puszi, jó, a kakis pelenka az enyém!:-))))Zsoltin is már egyre jobban látom összhangban van kicsilányával, de mivel Csenge nagy cicifüggő, így még én vagyok az első, MÉG, no majd lesz olyan, hogy nem én leszek az első, hanem az APA!

1 megjegyzés:

  1. Nemsokára szülinap lesz!:-)Hitetlen milyen gyorsan megy az idő.Ez az év meg különösen gyorsan a végéhez közeledik.

    VálaszTörlés