2011. október 17., hétfő

Kis kirándulás!:-)

Szombaton felavattuk a háti hordozót. Mit ne mondjak élvezte Csenge nagyon.:-) Hangosan kurjongatott közben. Visszafelé még az alvást is kipróbálta. Kicsit hűvös volt az erdőben, így nem nagy túrát tettünk, de már nagyon várjuk a tavaszt, hogy jó sokat menjünk vele. Annyira kényelmes Zsoltinak is vinni Csengét, meg Csengének is kényelmes volt, úgy láttuk. Jó volt, az biztos.:-)
Tegnap meg sütőtökös nap volt!
Ebédre borsó levest főztem, majd kitaláltam, hogy a sütőtököt felkockázom, majd jó sok rozmaring ággal megsütöm, sütőben. Majd ezt a krumplipüréhez kevertem miután megsült. Párizsiasan kisütöttem a pulyka mellet, és a desszert sütőtökös csokis süti volt.Ami egyszerű kevert kakaós piskótatészta és bele reszeltem a másik fele sütőtököt. Vagyis Mesi és Zsolti reszelte!,-) Így nagyon finom őszi ebéd volt! Zsolti először idegenkedett a sütőtökös krumplipüré láttán, de a végén ízlett neki, állítólag.

2 megjegyzés:

  1. Merre kirándultatok Anikó?De finomakat főztél!:-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Nelli, Pilisszentlászlóról, mentünk Visegrád felé. Az nem olyan nagy túra, de szép helyen van.

    Köszi a dícséretet!:-)

    VálaszTörlés