2011. október 28., péntek

Jön az őszi szünet!

Van egy pici időm, és kivételesen Mesi sem lökdös ki innen!:-)
Jön az őszi szünet, juppi!!! Ezzel együtt megint más-más napok. Pörgősebbek, színesebbek.Még az a szerencse, hogy Zsoltival is együtt lehetünk 4 teljes napot! Ráfér már a pihenés, ránk meg az ő társasága.:-)
Kicsit csendes lesz a hétvége, emlékezünk akik nincsenek már velünk.

Azért remélem jóidő lesz, nem leszünk beszorulva a lakásba.
Szeretnék finomakat főzni. Dödölle biztos lesz, Nelli receptje után.Holnap megyünk a piacra, friss húsért abból valamit kitalálok. Sütni meg valamilyen meggyeset szeretnék, de ötletelek még.

Az előbb órán száján folyt a víz a kád csaptelepből, nem mondom hogy nem fájt, hogy 17000ft-ot ott kellett hagynom az üzletben, de teljesen megnyugodtam mikor kiderült, nem Kínát támogatom, hanem MAGYAR terméket sikerült vennem. Éljen!!!:-) És sikerült felszerelnem, olyan büszke vagyok magamra!,-) Jó, most állandóan azt nézem, nem e folyik?:-))))Csaknem....;-)

3 megjegyzés:

  1. A dödöllét én is megcsináltam tegnap vacsorára. Nagyon finom lett!
    Egyedül csaptelepet cserélni??? Az nem semmi! Ügyes vagy. Erika

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jól sikerült a dödölle!:-)
    Bizony, én szereltem. Szeretek ilyen dolgokat csinálni, régen villanyt is szereltem.(már nem csinálnám) És a ház ura, sajnos dolgozik.:-(
    Nagyon jó pihenést Neked Erika!:-))

    VálaszTörlés
  3. Mi is dödöllét tervezünk valamelyik napra!:-)))
    A csaphoz gratulálunk! Nálunk is magyarra cserélődnek a két év alatt tönkremenő olaszok...

    VálaszTörlés