2011. október 6., csütörtök

Takarítás

Ma annyira ügyes volt Csenge, akkorát aludt délelőtt, hogy az összes ablakot lemostam, és a függönyöket is kivasaltam. Bár a szomszédban éppen házat rombolnak , nem kis port okozva, de az ablak nem várhatott már. Legközelebb karácsony előtt szeretném megcsinálni. Holnap nem lesz suli, így nem szerettem volna akkor csinálni, mikor kerülgetni kell mindenkit.
Ma vargánya gombás, trombitagombás, kukoricás tésztát csináltam ebédre, medvehagyma sóval ízesítettem. Köszi, Bettus!:-))))Hú de fincsi lett. Délutánra meg a megunhatatlan ,kakaós kalácsot sütöttem, bár szerintem az élesztőt kinyúvasztottam, mert forró tejes margarint öntöttem rá.:-( Na lesz amilyen lesz, megmaradni nem fog!;-)

Tegnap voltam Bence angoltanárjánál, elmeséltem az előzményeket, miért megy nehezebben az angol Bencének. Ma nagy örömmel jött haza Bence, hogy megdicsérte nagyon a tanító néni. Ez őt, nagyon inspirálja. Remélem, hosszútávú lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése