2011. október 24., hétfő

Hétvége:-)

Előbb néztem Mesi blogját. Mit  ne mondjak, nekem felesleges is írnom.:-)))
Nagyon ügyes volt a hétvégén Mesi. (jó azért , hogy ne legyen olyan érzése az embernek, nálunk minden, csupa derű és kacagás, volt szombat reggel egy kis fejmosásom.,-)
De végén egész jó hangulatú volt a hétvége.
Sütöttük, főztünk. Én szombaton, gombalevest, gombával töltött csirkecombot, jázminrizzsel főztem. Mesi csokis, meggyes sütit sütött. Vasárnap meg marhahús levest főztem, és vadast csináltam mellé. Mesi sajtos rudakat sütött. Egy szépséghibája volt csak az ebédnek. Nem volt torma itthon, no most ugyebár a főtt marha, tormával az igazi. Na ez lemaradt. :-(

Szombaton voltunk, egy kiállításon is. Pest megyében fellelt, Honfoglalás kori leleteket néztünk meg egy kiállításon. Voltak régi  X.századbeli, ékszerek, tarsolylemezek, ruha díszek, öv veretek. Nagyon szépek voltak, jó volt elmerülni egy kicsit a múltba.

Ma már dolgos hétköznap van. Vittem a kerekeket kicserélni, de mindig van valami meglepetés. Most a téligumihoz kellett volna más csavar. Hála a gumisnál a fiúk megcsinálták...

1 megjegyzés: