2011. december 15., csütörtök

Karácsony várás szele...:-)

Ma megcsapott a karácsony várás szele. Na jó nem szédültem azért bele, akkora szél azért nem ért...:-) De kicsit megnyugodva veszem tudomásul, idén is eljön. És lesz mindenkinek valami a fa alatt, és leesett a kő a szívemről, hogy nem dől össze a világ, ha csak apróság lesz a fa alatt. Mert az ember csak addig nyújtózhat, amíg a takarója ér, és egyre rövidebb a takaró, vagy mi növünk???

No, de ami engem jobban foglalkoztat e mellett, az a konyha. Mit, mikor fogok sütni, főzni...és elkezdett az is alakulni a fejemben. Lesz a tanároknak, barátoknak kuglóf. Idén azt kapnak. Vettem szép papírtálcákat, celofánt, egész fahéjat, amivel díszíteni fogjuk.
Beigli is lesz, mézeskalács is, azt már hétvégén sütni fogunk. Hatlapos is, anélkül nem karácsony, a karácsony. Meg valamilyen sós pogi is.
Menü is alakul...24.én biztos halászlé lesz...cserépben is sütök töltött káposztát , tyúkot is rendeltem...pulykamellet is vettem, majd alakul, mikor mi lesz.

És ma már egy fokkal, jobban van Csenge, aludt az éjjel, csak 3x kelt fel inni. Remélem kifelé megyünk belőle....

2 megjegyzés:

  1. Hatlapos... nyamm.. én is nagyon szeretem.
    Remélem Csenge tényleg a gyógyulás útjára lépett.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Dius, lassan de biztosan halad felé...Remélem ma jobban alszunk!

    VálaszTörlés