2011. december 20., kedd

tüdőszanatórium:-(

Jelentkezem egy tüdőszanatóriumból!;-) Mesi iszonyúan köhög, Bencének fáj a torka, Dávid van a legjobban, már a herpesze is gyógyulóban, Zsolti fújja az orrát veszettül, Csenge hol köhög, hol folyik az orra, hol nyűgibogár, én csak csendben mondom, köhögök! Hogy lesz ebből bacimentes karácsony?????(sehogy)
A sütik készülnek, most Mesi süt mézeskalácsot az osztálytársaknak. Délelőtt még én készítettem két kuglófot a tanárnéniknek. Ebéd is volt, bableves és rizskochk.
Nem forgattam fel a lakást nagyon, sőt semennyire. Majd csak elvégzem ahogy szoktam, és kész.
Mert Zsolti is mondta ma, hogy vinne valami kis sütit be a munkahelyre majd utolsó nap.És még itthonra nem is sütöttem.:-)))) No, nem baj, jó ez így!

Tegnap nagyon jól sikerült az ünnepség. Kicsit keserédes, pár évig nem lesz betlehemezés. Bencének is ez volt az utolsó.:-( Nagyon örült mindenki az ajándék sütinek, lekvárnak. :-)

2 megjegyzés:

  1. Már megijedtem, hogy tényleg szanatóriumban vagytok!Jobbulást Nektek, azért pihizzetek is, hátha Karácsonyig elmúlik.Vigyázzatok magatokra!Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Gyors gyógyulást, remélem a Karácsonyi angyalok ezt is elhozzák ajándékba mindenkinek.

    VálaszTörlés