2012. április 27., péntek

illat...:-)

Nem tudom lesz e erőm, időm jönni a négy napban, így most írok.
Ma akkora öröm ért, ültünk Csengével, meg Zsoltival a hintaágyban, mikor megjött a csomag! Elkezdtük bontogatni, Csengével, mintha karácsony lett volna.:-) Édesen dumált hozzá Csenge, meg mutogatta ami a kezében volt. Én meg izgatottan azonosítottam őket. Mert igen, megjöttek a szappanok Henitől. És valami olyan megfoghatatlan természet illat lett a fürdőszobában tőle, hogy csuda! Ezt még fokozza a nap illat ami beárad ma a lakásba. Így a hat adag ágynemű már meg is száradt reggel óta, és csak szagolgatom őket, mint a ma sütött kenyeremet ami oregánós, aszalt paradicsomos..és egy simát is sütöttem. Ma tehát az orrom van tesztelve.
Zsoltinak is mondtam, a levendula szappant ő is használhatja, überel, minden old spicet(vagyhogyírják?)...,jelentem, használta!!!;-)

Mindenkinek csodaszép hétvégét kívánok!:-)

1 megjegyzés: