2012. április 20., péntek

Talán???:-)

Ma délután sütöttem!
Nem lett olyan szép mint Limaranál, de megsütöttem!:-)
És bánat ellen mi kell? Egy kis Sacher torta!
Talán, sikerül kilábalnom a nyavalyámból!:-) Délelőtt Csengével füvet nyírtunk, délután sütöttünk. Jó nem lett olyan szép mint Limaranál, meg kicsit változtattam a recepten. De elsőre nem rossz az én napsugaras kenyérkém.:-) Gyerekek már csipkedik, és hallom, ez nagyon finom lett anya!:-) kell ennél több???? Sacher torta meg kell a boldogsághormonnak!:-))))

Azért jól jár velem a családom, nem???;-)

7 megjegyzés:

  1. Szerintem csodásan néz ki a kenyered, a torta is szuper. Igazán szép ezeket egy napon összehozni:)A sütés úgy látszik jobb módszer a kilábaláshoz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, most nagyon jó volt alkotni.:-)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett a kenyér, és biztos finom is. Ügyes vagy, én nem mertem ennek nekiállni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem egy pikk-pakk kenyér, de néha kell a változatosság!:-)

      Törlés
  3. Nagyon jól néz ki! De megkóstolnám! :)

    VálaszTörlés
  4. Juj :) Nagyon szép és finom lehet ez a kenyérke !!! Ilyenkor bánom hogy nincs olyan sütőm mint neked ! Tessék ping-pongozni az segít a bajodon :)Puszi neked

    VálaszTörlés