2014. június 19., csütörtök

Azért ez jó!

Ma évzáró a fiúknak. Mesinek holnap. És hogy az éves rosszat felülírjam, Mesi is javított az év végére. Jobb lett, mint félévkor. És ez jó, bár ez az utolsópillanatbankapkodóskészülés, nem én vagyok. De nem baj, ezzel neki kell majd birkózni az életben. :-) Lényeg, hogy mindenből átment, ha rezgett is a léc, fizikából. Ennek örülök, de még bennem van az év végi feszült hajrá.
Nem baj, lassan kialakul a nyár, augusztus közepéig látunk előre. Addig beütemeztük a nyarat.
Ma olyan nyugis takarítós, mosós, főzős nap lesz, és kaptam kb két kiló meggyet, én most azt is üvegbe rakom kompótnak. Télen minden üveg kincset ér majd.
 Mai biggyesztés: paradicsomos káposzta, fasírttal.

Legyen szép napotok!(kép:net)


6 megjegyzés:

  1. Látod, mégiscsak javított az a lány.

    VálaszTörlés
  2. Majd lesz jobb is. Jövőre. Ha nem, akkor utána. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, nem hiszem...de ha kicsit jobb lesz, akkor örülök neki.

      Törlés
  3. Szia !
    Àtment Mesi mindenbõl ?- De szuper!! Akkor jöhet a gondtalan nyàr !!!

    Lili:)

    Én is leérettségiztem sikeresen !!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó Lili! Gondoltam Rád!:-)
      Igen átment mindenből Mesi.

      Törlés