2014. június 15., vasárnap

Majd valahogy...

Nem tudom miért, de olyan fél éve kifordult nálam az élet, a sarkaiból. Nyafogtam itt is sokat, harcoltam magamban többet, kifelé is, már azon kapom magam, mindenen zsörtölődök.
Persze van oka, több is...nem is jók, de rajtam kívülálló dolgok. Vagy mégsem, benne vagyok nyakig, néha mélyebben a fejem búbjáig, talán mélyebben egyszer voltam, de akkor lökött az élet, a szeretet, rajtam.
Kiestem a komfort zónámból, és mindig mikor kicsit jobb volt, valami vagy valaki, mindig visszahúzott. Családunkban nagy változások voltak, persze ez az élet, a változás. Csak olyankor rossz változtatni, ha nem akarok. Ha nem készültem fel rá. Fel lehet erre készülni? Most nem egy konkrét dologról van szó, sok dologról.

Persze tisztában vagyok azzal, az élet nem "habos torta", eddig sem volt mindig az.

Nincs nagy baj. Olyan baj, nincs, amit nem lehet megoldani, idővel. Lehet jobb lesz, lehet nem...de pozitív hozzáállás kell, mert volt, van, lesz, akinek sokkal, de sokkal nehezebb. Akinek könnyebb, annak bármikor lehet nehezebb...

Egészségesek vagyunk, együtt vagyunk! Ez mindent feledtet nálam. Szeretem mindegyikőjüket!!

Nagyon jó volt a szülinapozás tegnap, 14 éves lett a nagyfiam. Nagy volt az öröm, jól sikerült minden!:-) Hamburgert és gyrost csináltunk. Csokitorta volt. Finom....

6 megjegyzés:

  1. Helyükre kerülnek a dolgok, Anikó. Lehet, hogy a mostani helyzet is elindít valamit, talán valaki, egy kóborló bárányka is visszatalál a helyére, ahol most rá is szükség van. Vigyázzatok egymásra ♥

    VálaszTörlés
  2. Kitartás! Igen, tényleg közhely, de igaz:
    Az idő sok mindent meggyógyít, helyretesz..

    VálaszTörlés
  3. Isten éltesse a szülinaposat, minden jókat kívánok, nem csak neki.:)

    Nagyon sokat gondolok rátok, remélem rendeződnek a dolgok.

    VálaszTörlés