2014. június 12., csütörtök

nyár...

Megértett az idei első kovászos uborka, anyósom receptjét csináltam, kicsit édes lett, de nagyon finom. Lehűlt, isteni a mai krumplis tésztához.

Már nagyon a végét járjuk a sulinak. Konkrétan Bence nem akart iskolába menni...:-)
Holnap ballagás, gondolom jövőhéten évzáró.
Tegnap hazajöttek a fiúk az osztály kirándulásról, nagyon fáradtan.:-D De tele élménnyel, jól érezték magukat!

Kicsit félek a nyártól. Három kamasz, és egy dac korszakossal...sok, sok türelem kell majd, meg empátia. Régen, hogy vártam ezt a pillanatot, most is, de nem annyira mint régen.
Elfoglalják e magukat majd? Csak ne marják egymást...
Majd alakul valahogy. A végén, lehet jó lesz.:-)


És készülünk...még csak lélekben, a 14.-én 14 éves fiúnkhoz!;-)

1 megjegyzés:

  1. Nálunk is hasonlóan nehéz már az iskolába járás, már nagyon várja Máté is a szünetet... Megértelek a nyárral kapcsolatban, én is próbálok mindenféle dolgokat beszervezni, de nálatok ez biztos eleve más ilyen felállásban ahogy vagytok :) (gondolok itt a kamaszokra és a dacosra :) ) Bár szerintem is, kifejezetten jól is elsülhet a dolog :) Puszi neked :)

    VálaszTörlés