2014. június 30., hétfő

Mekkora?:-O

Most, hogy nézzük a VB-t, és jól megnéztem a térképen mi merre van pl. Brazíliában, döbbentem rá, milyen kis országban élek. Szeretek itt élni. De azért bevallom a déli temperamentumot, meg tudnám szokni. Talán a klímát is. A fociban is inkább az olyan meccset szeretem, vagyis szerettem, ahol a déli temperamentum szerepelt. Már a himnusznál látom az összetartást, hát még mikor továbbjut a csapat. És a szurkolók...
És megdöbbentett, mekkora Brazília. Tudtam én, de most jobban megnéztem. Nekem, akinek a 300km kihívás, ott meg az 1000km, nem távolság. Persze repülővel. Én mindig mondom, nem repülnék...eddig még nem repültem sehova. Most repülnék e? Ha lenne lehetőségem, igen. Persze a lehetőség szele, nem fenyeget, elvi síkon, meg mondhatom nem???:-D
Jó kis gondolatok, aki egyszer megy egy évben hosszabb útra, mikor nyaral, akkor is összvissz, 300km, oda vissza...és akkor már világot láttunk. De a világ milyen nagy....:-O Azért ebbe, jó belegondolni. Főleg, mikor eszembe jut, honnan olvasnak engem?:-)
(kép:net)

10 megjegyzés: