2015. június 17., szerda

hétköznap???

Milyen nap is van??? Jól van, röpke pillanat alatt beugrott, hogy szerda!;-)
De hát nyár van, nem?:-)) Zsolti pikíren meg is jegyezte, hogy sikerült e felébrednünk, síri csend van mikor elmegy, máskor meg lökdösődés van a hűtő előtt, szendvicskészítés közben, vagy a fürdőszobában...Mondtam neki, élvezd ki a nyugis reggeleket!:-)
Amúgy, én fent vagyok, de ha Csenge nem kel, én sem rohanok le. Ma amúgy is 10 órakor kelt, szegénykém, bár hajnalban órákig fent volt, jól összepisilte magát, sosem szokta, csak ha náthás nagyon nagyon...most az! Még mindig..:-((( Persze kis nyafin, meg egy kis köhögésen kívül nem látszik rajta semmi különös! Én meg pianínóban nyomom itthon...legyen ebéd, tiszta ruha, meg egy kis ez az...de csak erre jár az agyam. Fiúk, jönnek mennek, bicó, foci, ha éhesek megjelennek.Mesi készül, pár napra, megy a barátjával, nyaralni (vagy telelni):-), izgalmas nagyon..
Újra írom Meli kedvéért a biggyesztést,;-) ma, én és Csenge örömére sárgaborsó főzeléket főztem, és egybe fasírtot mellé. Ették a többiek is..de látni kellett volna őket:-). Így megkönyörülök az éhes brigádon, sütök kakaós kalácsot is, már kel.

Ui. Legalább esne az eső....irgumburgm!!!:-)

1 megjegyzés:

  1. A holnapi menün töröm a fejem én is, most minden hajnalban főzök, paradicsomleves biztos lesz mert Flóra kért, de hozzá mi legyen? Zöldborsós csirkemellet gondoltam tésztával....

    VálaszTörlés