2015. június 23., kedd

Néha...

Néha, olyan jó lenne, nagyobb kert, ház...néha...
Néha meg, örülök, hogy ekkora is van...
Néha, el vagyok kenődve...
Néha meg, tök jó minden!:-)

Ebben semmi újdonság nincs! Ugye????:-)
Mert néha jó, lecsipegetni a pár szem epret, ribizlit a tőről, néha jó lenne leszedni egy vödörrel...
Néha jó a tíz tő paradicsomot látni fejlődni, idén szépen van rajta paradicsom, (minden nap megsimogatom őket)...
Néha jó lenne, kapálni, a nagy kertet, tele paradicsommal, hagymával. répával...stb.
Néha jó, hogy csak ekkora a ház, így is mindig pakolom, takarítom....
Néha jó lenne, ha nagyobb lenne a tér...

Néha..néha...ez van, ezért ez így jó!
Idén nyárra is kitűztem tervet, terveket..motivál, már apránként csinálom is. Kérdeztem Zsoltit, hogy szerinte az étkező asztalt le lehetne e festeni? Szerinte igen, így nagy tervem, valami antikolt világos színre lefesteni. Most sötétbarna.
Másik, a nagy fiaimmal, és majd jó melegben kimeszelni a konyhát. Ennyi, nem sok, de elég. Többi majd jön magától..:-) Mert jönni fog, ebben biztos vagyok!


3 megjegyzés:

  1. S mikor megvan a kert, néha úgy érzed, hogy jó lenne egy kicsit kisebb, de mégis jó, hogy van. Kíváncsian várom a festésed eredményét, én konyhaszekrényt szeretnék festeni, majd...

    VálaszTörlés
  2. A néhák teljesen olyanok, mintha én írtam volna őket:) Annyira értem! :)

    VálaszTörlés