2015. június 18., csütörtök

Valóság

Furcsa megtapasztalnom magamon, mennyire kattogok, még így négy nap után is a matek jegyen, pedig mennyire nem kellene...

Más! Tegnap itt járt a kéményseprő bácsi. Vagyis csak úgy kellene írnom, hogy adószedő bácsi, mint Mátyás király korában a füstadó!
Azt is tudom számtalan ilyen van...pl ma is visszadobta a NAGY NAV, Zsolti adóbevallását, hülyeség miatt, " ha nyolc napon belül nem javítja ki, akkor megnézheti magát" vagy valami ilyesmi...
De szegény embert úgy kiosztottam, mármint a kéményseprő bácsit, hogy magamon meglepődtem-:-) Mikor elkezdett makogni és összeadni meg kivonni, akkor már elkezdett érdekelni, hogy a csudába ennyi az annyi? Ötszáz valahány, a összekötő kémény, kitisztítása...kérdem kitisztította? Nem, mert ott csak pára csapódik le, de ha nagyon ragaszkodok hozzá leszedi, nem nagyon ragaszkodtam hozzá, (mi van, ha nem tudja visszarakni?) 127ft (ez hogy a csudában jött nekik így ki????)a gáz készűlék bekötési papír megmutatása. Kérdeztem tőle, hogy megmutattam e??? Mondja nem, de nem is kell...mondom neki, akkor nem is kell kifizetnem, de, de...ki kell!:-O Majd co szint mérés...lett volna, de azt sem nézte( nem is volt mivel) de az is hétszázvalahány volt..summa summárum...2007ft-ra jött ki, egy kémény, amibe ugyan belenézett, szemből, még tükröt sem tett bele, úgyhogy lehetett volna egy gólya fészek a tetején . Kérdem én, akkor minek fizetünk kémény seprői díjat???? ADÓ? akkor meg, hagy ne legyek készenlétbe mikor éppen betoppan, kormosan mocskosan...éppen tésztagyúrás közben....dobjon be egy csekket, aztán annyi...Nem?

Tudom nem nagy dolog...de bosszantó!

8 megjegyzés:

  1. Itt is így megy :( és még neki áll feljebb, ha nem talál itthon. Volt, hogy anyósomékkal üzengetett, hogy jön, és ekkor, meg ekkor legyünk itthon, én meg megkérdeztem, mi van ha nem, ez a dolga, jöjjön olyankor, amikor nekünk is jó, nem fogok készenlétben állni, mert azt üzente.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg azt hiszik mindenki itthon van. De én azt hiszem, ha 60%otthon van és befizeti, akkor már nyertek rajta...de állítólag, ez így meg fog szünni, lesz helyett más....

      Törlés
  2. De igen, nagy dolog! Fizetned kell egy munkáért, amit nem végzett el. Szomorú ez, akár még veszélyes is lehet... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ők ezért nem vállalnak felelősséget...ha megnézi, ha nem. Csak fizess!

      Törlés
  3. Nálunk is csak kukucskálni szokott, de szerintem drágábban ... Mondjuk ő kedves és vesz a cipőjére olyan kis "műtőscipőt" amikor besasszézik a házba...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok, sok apróság...tegnap jött egy levél a Nav-tól, hogy amit ők csináltak adóbevallás, rossz! Vicces nem????

      Törlés
  4. Nálunk megjelent egy évben tavasszal, kotort, takarított maga után rendesen, mi fizettünk, borravalóztunk, nem kértünk számlát. Erre jött ősszel is, hogy nem volt kéményseprés és fizessünk, mert neki nincs benne a rendszerében. Mondtam, hogy akinek két anyja van. Nem szeret.

    VálaszTörlés
  5. Budapest mellett lakom, és amióta az eszemet tudom (rendszerváltás) _soha_ nem csinál semmit a kéményseprő, csak a pénzt szedi be.
    (Jó a captcha! :-D )

    VálaszTörlés