2017. február 28., kedd

Azért tudok :-)

Úgy néz ki nem skarlátos Csenge, vagy az volt, de enyhe lefolyású, olvastam van így. Jó kedve van, még a hallása nem az igazi, de most is kint játszik már, élvezi a kint létet végre.
Meg a cicus is, én meg a frászt kapom, mert féltem, hogy elüti az autó, de nem lehet benntartani, nem is szeretném, mert olyan boldog mikor fára mászik, és vadászik..bízom benne nem üti el az autó...
És hogy azért nehogy azt higgyétek én csak búskomor vagyok, meg pesszimista, tudok mosolyogni is..És boldog is vagyok, mert azt hiszem szerencsés vagyok, hogy együtt vagyunk, szeretetben, kicsit zsörtölődve is, de együtt.
Remélem lassan tényleg itt lesz a jóidő.. és akkor lehet a kertben is tenni venni...Virágokat ültetni.:-)
Ma tanulok még...töri tételeket dolgozom ki, meg angolt tanulok..lehet megnézem az irodalmat is, abból lassan kis érettségit írunk. Töri kis érettségim, négyes lett, két és fél pont és ötös, de nem baj, én boldog vagyok, hogy négyes lett! :-)
Biggyesztek is, paprikás krumplit és kenyeret is sütök...

Szép napot nektek!

2 megjegyzés:

  1. Hajrá, jó tanulást és tényleg örüljünk a napnak:)

    VálaszTörlés
  2. Hurrá, biggyesztés! Jó tanulást és migrén nélküli szép időt! Ha süt a nap, minden könnyebb.

    VálaszTörlés