2017. február 15., szerda

Mai..:-)

Ma itthon még Csenge, olyan jó vele....Elmentünk ide, oda...vásároltunk, megpakoltuk a hűtőt. :-)
Kitalálta a mai biggyesztést, gyümölcs leves és rizses hús lett. Jól be is lakmároztunk az előbb. :-)

Különben kiakasztott apósom, megyünk kifelé a kapun..kapcsolom be Csengét az kocsiba, odamorog nekem apósom, hova megyek?  Mondom neki, ide oda...miért? Kell valami a boltból?  Hát biztos kell, kérdezzem meg anyósomat. Mert, ha ő nem kérdezi meg most, nem is szólok, hogy megyek vásárolni..úgy felcseszte az agyamat. Minden héten megyek vásárolni, tudják, ha kérdezem, egy ásványvizet kérnek. Most, konkrétan, egy csomag zöldbabot, és egy csomag borsót kért. Hoztam. Ha szólnak, elviszem őket, bármikor. Csak annyit kellett volna mondania, Anikó, hoznál ezt vagy azt, vagy megkérdeznéd anyut kell e valami? Persze, szó nélkül..de ez a odamorgás, hogy én még erre sem vagyok képes...brrrr...fölhúztam magam rajta, na!
Na, de után tudatosan kizártam magamból a rosszat.:-) Sikerült, tegnap amilyen nehezen indultam a suliba, olyan jó volt. Sokat beszélgettünk az igazgató nővel, az angol és a biosz tanárral is. Azért megnyugtattak, hogy ne izguljuk agyon..persze, tudják a nyelv nehéz mindenkinek.. És már beindult a para mindenkinél...már csak nyolcszor van óránk velük...durva mi..már tudom, hiányozni fog..:-)

Kulissza titkot árulok el..:-) Előbb hazajött Bence és a kis barátnője. Felemelték a fedőt..Emese(mert így hívják a kisszerelmet, Mesinknek meg Dávidja van:-))))  , kivett tányért, most jóízűen falatoznak.:-))) Így van ez nálunk..néha vagyunk, ketten, négyen, hatan, heten, de már vagyunk nyolcan is..:-D

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy a suliban megnyugtattak:) A fedőről... hát én pont "ezen" agyalok , oké a harmadik gyereknél már nyilván rugalmasabb leszek én is, de még va mit tanulnom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor nehéz, hogy ennyien...mert éppen kevés, vagy nincs, vagy másé lenne..meg a sok abból adódó feszültség, hogy keveset vagyunk kettesbe Zsoltival...meg egyedül. De a szívem mélyén jó érzés, hogy szeretnek itthon lenni. :-)

      Törlés