2017. február 20., hétfő

süt a nap...

Süt a nap kérem szépen!:-)
Én már ezt vártam..de még kell egy kis türelem, hogy az illat és a a zöld is, lassan lassan megjöjjön.
Szombaton lett egy új szép telefonom, ha már csak fél évet bírt ki a másik.:-( Néztem rá ma fóliát..tokot, semmi...Hat helyen néztem, még jó, hogy a kártyát kicserélték ingyen nanora..de veszett minden számom, ennyi! :-( Mellettem egy idős házaspár, már azt sem értette, miért kell évente a kártyát tölteni, nemhogy már a micro kártya sem jó, nano kártya kell...

Úgyhogy a semmire elment a délelőttöm..ez van. délután meg sütök kenyeret és van túróm, csinálok túrós batyut is...:-)
Igazából nem történik semmi, meg ami történik jó..meg van mindig valami kis rossz is. Most éppen a fiúk beszélnek az emberrel olyan hangsúlyban, hogy juj, nem akarnak menni Erdélybe nyár elején....pedig az igazgatóhelyettes annyit agitálja őket...:-( Bárcsak én mehetnék....

5 megjegyzés:

  1. Hát, nem tudom- náluk egész nap ködös, nyirkos , nedves idő, jobban fázom, mint egész télen...:(

    VálaszTörlés
  2. Tegnap nem volt migréned Anikó? Mert nekem sok idő után újra előjött, de haldokoltam, annyira :(( Én megértem a fiúkat, hogy nem mennének Erdélybe. Valami bulisabb hely biztos jobban bejönne nekik.

    VálaszTörlés