2017. február 16., csütörtök

lassan...végre! :-)

Blogom bejegyzéseinek sűrűsége jelzi, hogy kezd az életünk a régi kerékvágásba kerülni, vagy az új kerékvágásba.
Rettentő boldog vagyok ettől! :-)
Ma ment Csenge oviba, kicsit az ajtóban toporgott, ma mennek különben múzeumba, és hogy meddig fog járni, nagyon kevesen vannak, sok a beteg gyerek. Ma megnéztem a menüt...én katasztrofálisnak látom. Reform lett a menü, hogy joghurt van majd minden második nap, üres kiflivel reggelire, kevés gyerek szereti az erdei gyümölcsös joghurtot, apró magok miatt. Csenge sem szereti, ehet szárazon üres kiflit, Tökfőzelék lesz pörkölttel, meg valami parajkrém uzsonnára..nem csoda, hogy éhesen jönnek az oviból, iskolából, mert itt ugyanaz van a suliba is. :-(

Kedd óta Zsolti is dolgozik, hulla fáradt, mert pakolnak, de legalább van mit csinálnia és ez jó hatással van mindenkire..Én meg hosszú idő óta, egyedül vagyok délelőtt, nem is tudok mit kezdeni magammal.:-) Biztos, hogy a mai biggyesztés milánói lesz, és kenyeret sütök.

Úgy várom már a tavaszt, mint a kisgyerek a karácsonyt! :-)

2 megjegyzés:

  1. Én is várom, de itt még köd v an mindig és baromi hideg! :)

    VálaszTörlés
  2. A tavasz itt sem jelentkezett még..

    ...a kaja itt is katasztrofális. Bence nem is eszik a suliban, másképp oldjuk meg.

    VálaszTörlés