2012. május 11., péntek

38.

Igen elértem ezt a kort is.:-) Eddig nem volt nehéz...csak megdöbbentő, lassan 40. De nem élem meg tragikusan.:-) Nagyon jó.
És képzeljétek, meglepetésben volt részem. Zsolti délutános, reggel pecázni ment, korán, alig aludt, de fogott 3 gyönyörű balint, egy már a tepsiben.;-) Még sajnáltam is, hogy mennie kell dolgozni ezen a szép napon. Bence vissza ment az iskolába, mert iskolai bazár volt, majd Zsolti elment dolgozni, Dávid hazajött, gyanúsan gyorsan elkéredzkedett a patakra, még jól meg is szidtam, miért nem mondja el miért ilyen sürgős. :-) Mesi még sehol, gondoltam, ment a többiekkel jégkásázni, de azért mérges voltam miért nem szólt haza, mikor....megjelentek a kapuba a kiscsaládom, tortával, gyertyával, virággal, ajándékkal. Igen, mind hazajött egyszerre  és felköszöntöttek!:-) Azután összeállt a kép, reggel az összekacsintás Mesi és az apja között, Bence és Dávid gyors eltűnése, és Mesi késése. Zsoltinál is éreztem a nyugodtságot mikor ment el..:-D Nekem még ilyenben nem volt részem, és annyira meghatódtam. Egy gyönyörű nyakláncot kaptam szülinapomra! Köszönöm, hogy vagytok nekem!

24 megjegyzés:

  1. Ez tömören fogalmazva a boldogság,ennél nem is kell több!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog szülinapot kívánok:) Látod milyen szuper családod van, a többi meg nem is számít:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!:-) Nagyon klassz családom van.:-)

      Törlés
  3. Boldog szülinapot:):) Szuper kis családod van. Ezt én küldöm neked, talán még jobb kedved lesz tőle.:D

    http://www.youtube.com/watch?v=N8m9gk6FAPU

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, köszönöm, köszönöm! Nagyon jólesett, amit küldtél.:-)

      Törlés
  4. Isten éltessen sokáig. :)
    Nagyon jó meglepetésben volt részed. :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez bizony nagy meglepetés volt!:-))) Köszönöm!

      Törlés
  5. Boldog szülinapot!
    Csodálatos családod van! Aranyosak lehettek, ahogy készülődtek. :) Nagyon jól tudnak esni az ilyen meglepik, az biztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és nekem még ilyenben nem volt részem, tényleg nagyon jó érzés!
      És köszi a köszöntést!:-)

      Törlés
  6. De aranyosak,hogy megleptek!:)Boldog szülinapot!:))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon boldog születésnapot kívánok. Igazán nem is lehet szebb szülinapot elképzelni, mint amilyet leírtál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez tényleg a legszebb szülinapom volt!

      Törlés
  8. Nagyon boldog szülinapot, a családodhoz pedig gratulálok, Vivien :))).

    VálaszTörlés
  9. Nagyon sok Boldog Szülinapot!
    Szuper meglepit kaptál :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Heni!:-)
      Ha láttál volna, elsírtam magam. Kár hogy nem készült videó, vagy fénykép. Bár nem bánom, így hatunk lelkében marad.

      Törlés
  10. Boldog Szülinapot kívánok Neked!!!

    Nagyon szép családod van.Már olvaslak egy ideje:)!!!
    Kitehetem a blogodat a saját blog listámra?Ha gondolod kukk be hozzánk!
    Minden jót kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök Neked is!:-) Szép kerek, ötvenedik lettél, megtisztelsz ha kiraksz a bloglistádra!
      Köszönöm a köszöntést, megyek olvasni Téged!:-)

      Törlés
  11. Boldogságos szülinapot Neked Anikó! <3

    VálaszTörlés
  12. Boldog Szülinapot Anikó!
    Fantasztikus ajándékot kaptál, ez mindennél többet ér. Ahogy a kiscsaládod összefogott, és együttesen összehoztak egy ilyen meglepetést, szerintem ez többet ér mindenféle drága ajándéknál.
    A legnagyobb ajándékod ez a gyönyörű összetartó család, akit Te irányítasz, miattad ilyen összekovácsolt!
    Nagyon sok puszi
    Hugi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hugi,annyira szépet írtál, teljesen meghatódtam. És köszönöm a köszöntést!:-)))Puszi!!!!

      Törlés