2012. május 18., péntek

csapatépítés..:-)


Nem tudom sikerül e a bejegyzést megírnom, mert mostanában kikapcsol magától a gép.:-O Jó, jó nem mai darab, és eddig ( 8év) semmi baja nem volt.

Holnap mennek a fiúk csapaterősítésre, nem tudom mi a mai hivatalos neve, no!:-)
Még egy apuka és a fia megy, holnap indulnak és vasárnap jönnek haza. Békepipa, íj, meg indiánüvőltés...(pedig én abban verhetetlen vagyok;-) Szóval ilyen fiús izék lesznek...na, állítólag először a Dunán pecáznak majd halat,  amit a táborba megsütnek...( én azért sütök nekik oldalast, meg pakolok egy kis szalonnát, kolbász!:-D, ja és sütit is sütök, elvégre az indiánok azon nőttek fel, nem???:-)Biztos jó lesz, bár egy, két vita biztos lesz három fiú...egy durcizni fog mindig..:-)

Mi csajok meg megyünk a városi gyereknapra, mert a mi sulink csinálja, meg fagyizunk, meg mi is csapatot építünk..:-))) De jó hogy annyian vagyunk már, hogy ilyet lehet csinálni...:-)))

2 megjegyzés:

  1. Hogy sikerült a csapatépítés?Jól érezték magukat a fiúk is?Ti jól éreztétek magatokat gondolom!
    Szerintem az Én fiaim is elmentek volna velük.
    Hol voltak?

    VálaszTörlés
  2. Visegrádon, egy ilyen föld kunyhó. Ott voltak a fiúk, és nagyon jól érezték magukat!:-)

    VálaszTörlés