2012. május 4., péntek

Díjat kaptam!:-)





Díjat kaptam!:-)


Köszönöm Encsinek a díjat! De azt jobban hogy szeretsz olvasni és végre előkerültél és rendszeres olvasóm lettél. Jó érzés mindig mikor valaki rendszeres olvasóm lesz.:-)
Öt dolgot kell magamról írni. Erre kíváncsi vagyok mit fogok írni, mert most momentán üres a fejem.:-)
1. Szeretek nagycsaládban élni, tökéletes lehetne, ha a tágabb család elfogadna minket így, de nem. Persze nem ez számít, csak a szememben a nagycsalád, a nagyszülő is lenne.

2. Hálás vagyok Zsoltinak, mert lehetett Csenge, és mert szerintem a sok küzdelem mellett, ő egy nagyon jó apuka mind a négy gyermekének, és szeretem nagyon!

3. Nagyon szeretnék Őrségben lakni. Ha pici remény lesz arra, hogy megvalósíthatjuk, megyünk!:-)

4. Ahogy mennek az évek, egyre jobban értem az anyukám életét! Aki nagyon hiányzik.

5. Minden nap tanulok valamit, amit magamban szépen elrendezek, van rossz tulajdonságom is, hirtelen leszek mérges, és sokáig bennem van a dolog.

Tovább is adom a díjakat, de nem sértődök meg ha nem veszitek át.:-))

1. Bettusnak is szeretném először, mert nagyon szeretem Őket!(hiányoztok Drága Barátnőm!)

2.Heninek mert annyira irigylem az erős jellemét, a kitartását, ahhoz amilyen célt kitűzött magának.:-)

3.Katinak mert, Hanninak nagyon jó anyukája, és mert tudom, hogy minden rendben lesz!!!!

4. Trollanyunak mert szeretem, hogy mindig van egy jó szava hozzám, és nagyon finomakat csinál mindig, és megmutatja nekünk!:-)

5.Na ez kicsit nehezebb, ide sokat belinkelnék szívesen, de nem lehet. Így: Hajninak mert nagyon szép családja van! És szeretem olvasni őt!:-)

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm! :)

    És külön hálás vagyok, hogy újra rátaláltam Csipkerózsa blogjára, régebben olvastam már őt, aztán hosszú kihagyásom volt és nem tudtam hogy is keressem meg. Ezer hála:)

    VálaszTörlés
  2. Aniko, nagyon szépen köszönöm, jólesik, hogy gondoltál rám:)
    A tágabb család nem számít, ne is foglalkozz velük, én is tudnék mesélni. Szép hétvégét Nektek:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, aranyos vagy! Jól esik nagyon! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, ilyenkor mindig találok újabb olvasnivalót :))

    VálaszTörlés