2012. május 16., szerda

ezek vannak...

Csenge alszik, még van egy óra Dávid hazaérkezéséig. Utána jön Bence, Mesi ma az osztállyal csavarog, moziba mennek (de miért pont szerdán??) Jól kitalálta az ofő-jük, no mindegy. Tegnap már számolgattuk ki hányasra áll, miből kell erősíteni...hihetetlenül elrepült ez az év. És most jön a hajtás....

Azon gondolkodtam tegnap, mivel ment a Házibuli című film, milyen szép is a kamaszkor amiben a Mesi van. Meg gyötrelmes, meg pillangós, meg világvégi...:-D  Emlékeztek rá még milyen volt??? No én azt hittem emlékszem, közben lépten, nyomon, mint egy házisárkány viselkedek Mesivel, pedig nem ilyen marad ő, néha mint egy kiscica, néha mint egy vad oroszlán, meg egy kiscsikó, néha meg egy vadló, sündisznóval. És ez a korszak is ugyanolyan hamar el fog repülni, mint Csengénél a picibabakor. (még ha ma sem hittem, mikor nyifnyaffolva lóg a nadrágomon, mikor a krumplifőzeléket főztem:-)


És nem láttátok véletlenül a napocskát? Miazmár, hogy tegnap este erősen gondolkodtam, hogy visszakapcsolom a fűtést? De nem, kitartok!!!:-))))

10 megjegyzés:

  1. Mi befűtöttünk a kandallóba, jól lehült a ház:( Tényleg jöhetne már az igazi, hosszú meleg napos idő, érjenek meg az eprek a kertben:D

    VálaszTörlés
  2. Nálunk járt. Olyannyira, hogy amíg a Félix meg én zöldet szedegettünk a tyúkoknak a Bendegúzt letettem a földre homokozni.Sajnos mostanra továbbállt.:)

    VálaszTörlés
  3. Én azt mondom: végre esik itt is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárcsak esne itt is, de nem, kopog a föld, borultság van, és orkán erejű szél....füvet vetettünk ez azért van!:-))))

      Törlés
  4. Napocskát láttam, de nem sok meleget adott, mert őrületes szél kísérte. Nálunk esett tegnapelőtt... és részemről jöhet vissza a nyár. Fázom. :D

    VálaszTörlés
  5. Kamaszként igazán ijesztő, feketére mázolt szemű/körmű vérrocker lázadó voltam, és haragudtam a világra. :) A zenei ízlés maradt, a kinézet viszont kicsit visszafogottabb lett. Nem könnyű korszak ez senkinek, szegény anyum... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem könnyű bizony, senkinek.De vége lesz annak is!:-D Egyszer....

      Törlés