2012. május 10., csütörtök

Ma már...

Ma már tudtam örülni is apró dolgoknak. Mint a reggeli vizes föld illata mikor locsoltam, majd mikor vásárolni mentem, pont mögém állt be fizetni, idős szomszédnéni, kérdeztem hazavihetem? Annyira hálás volt, pedig én nem is csináltam semmi nagy dolgot, mégis jólesett amit mondott, majd Csenge meztelenül integetett nekem mikor hazajöttem, annyira örült nekem, éppen pancsizott.:-)) Majd gyors ebéd főzés, délután megszereltem a tévét, és a végére sikerült is, majd ping-pongoztunk, Bence annyira bújik hétvége óta, érzékeny ő is!:-(
És már nem tiltakozok a holnapi nap miatt! Csak remélem elkerülnek a lelkem tiprói....messzire!!!!

10 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...... , . - . - , _ , .......
      ......... ) ` - . .> ' `( .......
      ........ / . . . .`\ . . \ ........
      ........ |. . . . . |. . .| ........
      ......... \ . . . ./ . ./ .........
      ........... `=(\ /.=` .........
      ............. `-;`.-' ............
      ............... `)| ... , ........
      ................ || _.-'| ........
      ............. ,_|| \_,/ ........
      ....... , ..... \|| .' .............
      ....... |\ |\ ,. ||/ .............
      .... ,..\` | /|.,|Y\, ............
      ..... '-...'-._..\||/ .............
      ......... >_.-`Y| ..............
      .............. ,_|| ...............
      ................ \|| ...........
      ................. || ..........
      ................. || ...........
      ................. |/ ...........
      ...............................

      Törlés
  2. Boldog születésnapot kívánunk neked! Puszi

    VálaszTörlés
  3. Köszi, köszi...gyors voltál!:-))))De még nem születtem meg!;-)

    VálaszTörlés
  4. Ja most már értem.........:-D Szép a virág, majd élőben adok egy puszit érte!;-)))))És Te vagy az első!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon Boldog Születésnapot Kívánok én is ! :)

    VálaszTörlés
  6. Anikó, ha megszülettél, ha nem, boldog születésnapot kívánok Neked!
    Nem tudom mi lesz holnap, de legyen úgy ahogyan szeretnéd és neked jó! :-)

    VálaszTörlés