2012. július 3., kedd

Döbbenet!:-(

Pont egy hete, hogy mérges voltam rá. És bár láttam az arcán amit nem tudnak lemosni a szappanok. Azt a nézést, azt a száj tartást...ami belém ivódott akkor régen, Öcsémnél, Anyukámnál. És láttam rajta is. Mégis mérges voltam rá...pont egy hete megírtam. :-(
Ma hazafelé, ahogy álltam be kocsival, bevásárolni voltam, megállított egy kedves szomszéd néni. Kérdi..- Hallottam??? Én...-Nem! Meghalt Ilike...döbbenet! Szomorú vagyok miatta, gyönyörű családját hagyta itt. És ő elment! Ennyi???? Nincs tovább??? És ilyen hamar?
Nincs bennem semmi, csak mérhetetlen szomorúság!:-(


Nem mentünk ma sem oltásra. Dávid két napja küzd a kötőhártya gyulladással. Ma szerintetek hogy ébredt Csenge??? Igen! Nem tudta kinyitni a szemét...

6 megjegyzés:

  1. Ajjaj! Csengének jobbulást. Nagyfiú szeme is be volt dagadva tegnap. De legalább tudtam, hogy egy csípés és egy pofáraesés miatt volt. Mára jobb lett,majdnem elmúlt. Kicsoda volt Ilike? Kicsit lemaradtam. Azért további szép napokat. Nálam besűrűsödtek a dolgok, de nem miattunk. Unokatesóm van bajban. Majd megírom,ha lesz értelme. Minden esetre kellek neki tolmácsnak. :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilike, a védőnéni volt!:-(
      Akkor nálad is van most épp elég dolog!!!

      Törlés
  2. Jobbulást Csengének és Dávidnak! Nálunk a kötőhártya-gyulladásra legjobb (Apának is) az anyatej volt. Néhány csepp naponta három-négyszer...
    Sajnálom Ilikét, akkor is, ha nem ő volt a legjobb védőnő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is az vált eddig be!
      Én is sajnálom...mégha...

      Törlés