2012. július 2., hétfő

Nem lett....

Nem lett meszelve még, mondjuk nem kellett kétszer szólnom, hogy elmarad...ahogy most érzem magam, nem is bánom! Éjszaka a hálóban, 28 fok..kinyitottam az ablakot, semmi légmozgás, csak a szúnyogokat engettem be!:-@ Engem eszenek nagyon...persze legszívesebben egyszál semmiben lennék...de be kellett bugyolálnom magam lepedővel, hogy ne csípjenek.:-( Csengét takargattam, mert őt is csíphették, néha úgy felsírt. Szép éjszaka volt, megspékelve jó kis fejfájással.:-(

Tegnap rengeteget medencéztünk, már én is élveztem, bár Zsolti szerint már egy tál leveshez hasonlít a hőmérséklete!:-)))
Azért megpróbálok pozitívan a meleghez állni..:-)

3 megjegyzés:

  1. Felénk is kánikula van, mondjuk én jól bírom. Csak vót valami haszna fóliás kertészetben való napszámnak. :)
    A szúnyogok engem is imádnak. Én csupa pötty vagyok, míg férjemen egy sincs...

    VálaszTörlés
  2. Hát Lányok, kezet foghatunk!!! A szúnyogok értem is rajonganak. A böglyökről nem is beszélve! Olyan a lábam, mint akinek bárányhimlője van és fel is dagad, viszket és fáj. Mindez a csaláncsípések mellé. De Nagyfiút is nagyon szeretik, Életem Párja meg vígan flangál ruha nélkül. Igazságtalanság!

    VálaszTörlés
  3. Akkor mindenki kezet foghat mert szintén engem is szeretnek a szúnyogok meg minden élősködő :) A medencénkbe a víz nekünk is meleg volt már , hűsölni már nem lehetett benne , de ma tettünk róla kapott új vizet :)

    VálaszTörlés