2012. július 15., vasárnap

Készülődés..

Írok egy pár sort, mielőtt megyünk nyaralni...:-)
Tegnap még lázas volt Csenge, szerintem ami tavaly volt neki, mikor Őrségbe mentünk, három napos láz! Este 10-kor mit művelet??? Jobb ha mostani lelkiállapotomban nem részletezem, hiszti volt a köbön. De mivel készülődünk, és mégis nyaralni megyünk, és megint látom, ha az én kedvem a béka feneke alatt, a fáradtságtól, a tehertől...így jobb ha összeszedem magam, és mosolyogni próbálok.
Amúgy minden rendben, az idő sem érdekel...csak már ott lennénk....

Úgy hogy mosolyra fel!:-))))Jövök majd valamikor...

19 megjegyzés:

  1. Jó nyaralást, próbálj pihenni is! Magadra is jusson idő.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Voltak pillanatok, mikor tudtam pihenni is.:-)

      Törlés
  2. Mosolyra fel!!!!:)
    Kellemes nyaralást Nektek!Szép időt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam, ám moslyogni!:-)))) Idővel semmi gond nem volt!

      Törlés
  3. Jobbulást Csengének és szép nyaralást kívánok nektek:)

    VálaszTörlés
  4. Jó pihenést és kikapcsolódást! :)

    VálaszTörlés
  5. Jó nyaralást, remélem Csenge is meggyógyul varázsütésre. Pihenj sokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De elfelejti az ember milyen kicsivel nyaralni...:-)))Elkényelmesedik az ember egy idő után!:-)

      Törlés
  6. Jobbulást Csengének, és a kedélyállapotodnak!!! Mire visszajöttök kipihenve, kisimulva, mi kezdünk pakolni. Úgy hogy ismerem a szitut. Kitartást hozzá és az idegek majd a vízparton megnyugszanak! :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát....majdnem kisimultak, legalábbis voltak olyan pillanatok!:-)))És Ti hova mentek???

      Törlés
  7. Jó pihenést!!! Remélem, Csenge jobban van! :-)

    VálaszTörlés
  8. Örülök,hogy rátaláltam a blogodra,tetszik nagyon! Csengének jobbulást kivánok! Remélem szuper lesz a nyaralásotok:))

    VálaszTörlés
  9. Örülök,hogy rátaláltam a blogodra,tetszik nagyon! Csengének jobbulást kivánok! Remélem szuper lesz a nyaralásotok:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg annak örülök, hogy olvasol, mindig öröm, nekem az új olvasóm.:-) Jó volt a nyaralás.:-)

      Törlés
  10. Jobbulást és jó nyaralást kívánok Nektek!Puszi

    VálaszTörlés