2012. július 25., szerda

Kellett..:-)

Látszik kicsit borúsabb az idő, mert én sütésre adtam a fejem. És nem ám, palacsinta, gofri, vagy tejberizs, gríz, vagy a könnyű piskóta gyümölccsel. Nem! Kalácsot sütök, mákosat és túrós- meggyeset. Kíváncsi leszek meddig nyammogunk rajta, mert ugye ezekben nincs csoki, de én már úgy unom a csokis sütiket. Így ezt eszik a család, vagy nem...:-)

Ja és az idill nem tartott sokáig, ma már kelt Csenge egyszer éjjel, és persze én későn aludtam el, mert megszökött egy höri, a mi szobánkba érezte jól magát, én meg nem....de mese nem volt, befogni éjszaka lehetetlenség volt. Kívántam akkor egy nagy kandúrt is oda, de nem jött senki a segítségemre, Dávidot, miután elaludt az ágyunkba, lesben fekvés közben, elküldtem aludni!:-) Zsolti kérdezte, kellett ez nekünk, anya??? Na igen!!! Kellett!!:-D

3 megjegyzés:

  1. Hát persze, hogy kellett! Így a legjobb, hörcsögökkel és sok gyerekkel. De szép is, főleg, hogy ezt ennyire klasszul bírod. Nálunk is kezdődik az őrület, amikor visszajövünk a nyaralásból, macskát hozunk. Kell ez nekünk? ;-D

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen kedves Anikó! És persze Bencét is nagyon sokáig! Legyetek egészségesek, boldogok! :-))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, köszönjük,Györgyi!:-)))
    A cica is jó móka!;-)

    VálaszTörlés