2012. július 26., csütörtök

Szép nap volt!:-)

Igen, ez egy szép nap volt!

Kezdődött este,fiúk filmet néztek, engem nem érdekelt, de aludni sem akartam még, gondoltam egy merészet, felmentem olvasni. De ugye Csenge velünk alszik, zavarja a fény, előző nap ott felejtett elem lámpa meghozta a kedvem az olvasáshoz, elem lámpa fényénél, mily romantikus volt.:-D Majd éjjel, ALVÁS!!! Hajnalban már ébredeztem, Csenge alszik????Tényleg???? Hallottam inni, de vissza aludt, és tudjátok meddig? Fél nyolcig!!!! Bár, hat órától hallottam motoszkálást lentről, meg illatokat, de nem szaladtam le...Megvártam míg felkel Csengusz. Lementünk, meg volt terítve, egy gyönyörű palacsinta torta várt minket kávéval. Gyönyörű család rajzzal, és mind ezt Mesi csinálta nekünk. Aranyos volt nagyon!
Majd elmentünk Zsoltival vásárolni, és készítettük az ebédet. Paprikás krumpli lett bográcsban, és toszkánai csoki torta, amit leírok hogy készítem, Meli kedvéért!:-)
A világ legegyszerűbb csoki tortája. Nagyon közkedvelt nálunk. 20 dkg étcsokit felolvasztok gőz felett, 15 dkg vajjal. majd 6 db tojást felverek, 15 dkg cukorral habosra, hozzáöntöm a már nem annyira forró csokis vajat, majd 15-20 dkg lisztet is elkeverek bele. Én pite formában sütőm, 180fokon, 30 percig, akkor jó ha a közepe még puha, szinte nyers. De mégsem az. Erre mehet amit szeretnénk, puding, gyümölcs, vagy csak tejszín hab...ki-ki ízlése szerint.
Halacska marcipán volt még az ünnepeltnek, nagy pecás Bence!:-) Anyósom hozott egy nagy tál pogit is..így van mit enni. Ja és csak úgy kedvtelésből, mert már Zsolti egy ideje emlegeti, délután készült 63db szilvás gombóc is!:-D Na jó a fele a mélyhűtőbe ment.:-)))Zsolti és Csenge segített benne. Miután ez is elkészült ettünk egy kis hod-dogot, csak úgy vacsira. Na de azért nálunk sincs így minden nap, és ma ugye kettős ünnep is van nálunk. ;-)
És hogy jól zárjuk a napot, még Zsoltival kettesben is tudtunk kicsit kutyát sétáltatni, mert Csenge szépen elaludt az este. És ma jókedvű volt és csuda bogár! És ha holnap nem így lesz, akkor is a mai napból tudok egy időre töltekezni.:-)))

18 megjegyzés:

  1. Szuper! Jó,hogy így alakult és ez volt az igazi ünnep, ez a meghittség, nyugodtság és együtt a család! Még egyszer miden jót Neked és Bencének, meg az egész családnak! :-))

    VálaszTörlés
  2. Boldog névnapot neked, Bencének meg boldog szülinapot. Csenge igazán szépen megajándékozott téged! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és azóta is kop-kop....minden rendben!:-)Köszi!:-)

      Törlés
  3. Boldog névnapot, a fiadnak pedig boldog szülinapot! Olyan jó volt olvasni ezt a bejegyzést. Pocsék kedvem van, mégis a soraid mosolyt csaltak az arcomra. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért remélem a kedved jobb Kata! És köszi!:-)

      Törlés
  4. Köszönöm a receptet, tényleg egyszerű és fincsi lehet!
    Mesi nagyon jófej volt, minden jót kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sok Boldog Szülinapot Bence!!!!
    Anikó,Neked pedig Boldog Névnapot!!!
    Igazi meghitt,ünnepi nap volt ma nálatok!
    Jó volt olvasni:)

    VálaszTörlés
  6. Anikó, boldog születésnapot kívánok
    neked!
    Kicsi fiadnak meg szülinapot!
    Ugye milyen aranyos Mesi?!
    Erre gondolj amikor a hajad égnek áll! :-)
    Minden jót nektek!

    VálaszTörlés
  7. Boldog Névnapot Neked, és Boldog születésnapot Bencének. :)

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülinapot kívánok Bencének, Neked pedig boldog névnapot Anikó!:-)Szép napotok volt!A torta fini lehetett!

    VálaszTörlés
  9. Boldog névnapot Anikó! Bencének pedig boldog szülinapot.

    VálaszTörlés