2012. július 1., vasárnap

mindig...

Miért találok ki magamnak mindig valamit! Most meszelni kellene a konyhát, nagyon...nagyon!
Tegnap este csak felmostam, és dölt rólam a víz, amikor sztornóztam, a holnapi meszelést. Pedig már kiadtam, kinek mi lesz a feladata.:-) Bár Zsolti mondta, ő gyorsan kimeszel...férfilogika!:-D Igen, de ki szedi le a sok,sok mütyürt, ki mossa le, majd pakolja vissza??? Én! Mert senki nem olyan alapos, de ha már csináljuk legyen megcsinálva. Így megvárjuk az Anikó-meleget!:-D Mert remélem lesz ilyen és addig nézem a koszos falat mint eddig....vagy erőre kapok, és megcsináljuk...ahogy ismerem magunkat, ez  a verzió is benne van!:-)))

8 megjegyzés:

  1. Drága Anikó! Én is ezzel riogatom Életem Párját. Mármint a lakásfestéssel. Persze nem eszik olyan forrón a kását, mert csak 3 éve újítottunk fel, de teljesen. Még a famennyezetet is lefestettem fehérre, két soron. Azt mondjuk többet nem kell lefesteni, de a meszelés úgy két év múlva errefelé is esedékes lesz. És nem úgy, ahogy Életem Párja gondolja, hogy 1 = 1 szoba. :-)) Mondjuk nekünk a sok könyv okoz gondot, nem a mütyürkék. Azokra már nincs helyünk. :-)) Szóval sok sikert a meszeléshez! Lesz még Anikó idő! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állandóan lehetne felújítani nálunk a laksást,mindig van mit csinálni. De nem bánom...:-)

      Törlés
  2. Anikó. úgy látszik a nyár sokunknak a festést juttatja eszünkbe.
    Pont ezt csinálom. Tegnap a férfiember megcsinálta a javításokat, holnap festek. Az apróságokat már lemostam,kimostam, ha kész vagyok csak vissza kell pakolni.Aztán végig takarítom a lakást és kész.
    Mi minden nyáron festünk, renoválunk, alakítunk valamit. :-)
    Anikó, neked is jó munkát ha mégis rászánod magadat!

    VálaszTörlés
  3. Úhhh,Mi most vagyunk túl rajta.Illetve 2 szobát nem csináltunk meg(de idén az talán el is marad),de még kint a ház oldala is le lett meszelve.
    Hááát mit ne mondjak,nem a meszeléssel van itt a gond ugye hanem a takarítással és ezt a férfiak nem látják át.
    Jó munkát a ha bele vágtok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyon ügyesek vagytok! Bár láttam a segítséget!:-))))

      Törlés
  4. Ha megcsináljátok, legalább túl vagytok rajta. Nálunk egy tavaly ősszel berakott ajtó áthelyezése, és három fal kiverése aktuális. Én sürgetném(persze, mert nem nekem kell megcsinálni).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindenképpen megcsináljuk, csak legyen pár fokkal hidegebb! Ajtót nekünk is kell cserélni, ha lesz ajtó egyálltalán...:-)

      Törlés